En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679805#msg679805 date=1357426521' Alıntı:
Fırçayı yedik muhalefetten, göz kulak olacaz siteye.:DValla çamurdan kurtuluyoz gibi geldi bana, öğlen nadasa gidecektim uyumuş kalmışım.
böyle gidecek heralde biraz daha haftaya full kar gösteriyo artık zamanı geldi biraz yağsa bari :S

serdar38 link=topic=7169.msg679806#msg679806 date=1357426553' Alıntı:
s.a hayırlı geceler iyi muhabbetler
a.s sağolasın

nailyetek link=topic=7169.msg679810#msg679810 date=1357426753' Alıntı:
A.selam bilader Allah razı olsun.
Muhtara ve tüm dostlara armağan olsun.
http://www.facebook.com/photo.php?v=453258128068939&set=vb.230355650359189&type=2&theater
;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679815#msg679815 date=1357426974' Alıntı:
böyle gidecek heralde biraz daha haftaya full kar gösteriyo artık zamanı geldi biraz yağsa bari :S
a.s sağolasın
;)
Bilader klibi Gökhan görmesin.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

serdar437065 link=topic=7169.msg679599#msg679599 date=1357406669' Alıntı:
kamil slanapa çamur değilmi yav bizim köy hala çamur jx 90 kimin sizdenmi :S
Case Dayımın Bugün Gidemedik Sabah İneklere Baktıktan Sonra Gidicez Çamur Yok Herkez Nadas Yapıyo Aslanapada
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679821#msg679821 date=1357427552' Alıntı:
s.a trakkulübün sayın üyeleri :) muhabbetiniz bol olsun :)
a.s bilader gözlerimiz yollarda kaldı xperiadan ayrılamıyon heralde :D

nailyetek link=topic=7169.msg679824#msg679824 date=1357427650' Alıntı:
A.selam bilader, yeni traktör alan alana.:) Bizde traktöre yeni tekermi alsak.:S
:) bizi de yoldan çıkaracaklar abi :) bir de ismini vermeyim c.ö var izmirden,habire ekipman konusunda bizi yoldan çıkartıyor :D
Sorma en fazla 1-2 seneye bize de lazım,evlat acısı gibi 5-6 milyar :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679827#msg679827 date=1357427766' Alıntı:
a.s bilader gözlerimiz yollarda kaldı xperiadan ayrılamıyon heralde :D
:) bizi de yoldan çıkaracaklar abi :) bir de ismini vermeyim c.ö var izmirden,habire ekipman konusunda bizi yoldan çıkartıyor :D
Sorma en fazla 1-2 seneye bize de lazım,evlat acısı gibi 5-6 milyar :D
:D xperıadan memnunum yahu. :) ama pek kulanmıyorum :) bugün 2-3 oyun indirdim boş durmasın diye okadar :D
nailyetek link=topic=7169.msg679824#msg679824 date=1357427650' Alıntı:
A.selam bilader, yeni traktör alan alana.:) Bizde traktöre yeni tekermi alsak.:S
:) gün gelecek devran dönecek her faninin öldüğü gibi bizimkilerinde zamanı gelip gidicek nail abi :) pantolonumuz yırtıldığında yenisini alamıyorsak mecbur yama yapıcaz :) senin işini 2 çift kara lastik görür nail abi. :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679830#msg679830 date=1357427940' Alıntı:
:D xperıadan memnunum yahu. :) ama pek kulanmıyorum :) bugün 2-3 oyun indirdim boş durmasın diye okadar :D :) gün gelecek devran dönecek her faninin öldüğü gibi bizimkilerinde zamanı gelip gidicek nail abi :) pantolonumuz yırtıldığında yenisini alamıyorsak mecbur yama yapıcaz :) senin işini 2 çift kara lastik görür nail abi. :)
:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bartu link=topic=7169.msg679826#msg679826 date=1357427711' Alıntı:
önleremi? arkalaramı? hepsimi?
12x36 8 kat arkalara lazım, aslında 15x30 jantile 16.9x30 arka lastik jantıylan lazım.:) Önleri yeni aldım, hemde şu mahkemelik olan firmadan.
Çağrı link=topic=7169.msg679827#msg679827 date=1357427766' Alıntı:
a.s bilader gözlerimiz yollarda kaldı xperiadan ayrılamıyon heralde :D
:) bizi de yoldan çıkaracaklar abi :) bir de ismini vermeyim c.ö var izmirden,habire ekipman konusunda bizi yoldan çıkartıyor :D
Sorma en fazla 1-2 seneye bize de lazım,evlat acısı gibi 5-6 milyar :D
Seneye kalmaz, sen sıfırlarsın lastikle beraber traktörü.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679832#msg679832 date=1357427994' Alıntı:
12x36 8 kat arkalara lazım, aslında 15x30 jantile 16.9x30 arka lastik jantıylan lazım.:) Önleri yeni aldım, hemde şu mahkemelik olan firmadan.Seneye kalmaz, sen sıfırlarsın lastikle beraber traktörü.:D
Onun tek bir ihtimali var,o da elimizde olmayan sebeplerden ötürü olur :) yoksa bir 4 lastik eskitmeden asla :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679827#msg679827 date=1357427766' Alıntı:
:) bizi de yoldan çıkaracaklar abi :) bir de ismini vermeyim c.ö var izmirden,habire ekipman konusunda bizi yoldan çıkartıyor :D
Sorma en fazla 1-2 seneye bize de lazım,evlat acısı gibi 5-6 milyar :D
:D 5-6 lira vereceğine ver bi 10 lira daha git yatır peşinatı al bitane kudret bak işine :D mf yide gökhan abiye verirsin hurda niyetine :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679837#msg679837 date=1357428241' Alıntı:
:D 5-6 lira vereceğine ver bi 10 lira daha git yatır peşinatı al bitane kudret bak işine :D mf yide gökhan abiye verirsin hurda niyetine :D :D
noo*-*- noo*-*- sop-*-sa yeni traktöre hevesim hiç yok be bilader :) biliyosun durumları ancak mecbur kalırsak.Kudret mevzuuna gelirsek niyeyse arada kalan serilere karşı biraz şüpheli yaklaşıyorum mesela 3,085le 3,105 gayet güzel tutulurken 3,095 ve 3,075 onlar gibi değil.Aynı mevzu TD75de de var mesela.Kıymet veya haşmeti tercih ederim bu mantıkla :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg679837#msg679837 date=1357428241' Alıntı:
:D 5-6 lira vereceğine ver bi 10 lira daha git yatır peşinatı al bitane kudret bak işine :D mf yide gökhan abiye verirsin hurda niyetine :D :D
Yok laa, bir iki sene beklerse üste bile alır.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679832#msg679832 date=1357427994' Alıntı:
12x36 8 kat arkalara lazım, aslında 15x30 jantile 16.9x30 arka lastik jantıylan lazım.:) Önleri yeni aldım, hemde şu mahkemelik olan firmadan.Seneye kalmaz, sen sıfırlarsın lastikle beraber traktörü.:D
bizim burda lastikleri bittimi motoru değiştirenler var sizde öylemi yapsanız napsanız :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ertuğ Aslan link=topic=7169.msg679844#msg679844 date=1357428507' Alıntı:
bizim burda lastikleri bittimi motoru değiştirenler var sizde öylemi yapsanız napsanız :D
Bilmem.:S Denesek mi acaba.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt