• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ Katı Gübre Dağıtma Römorkunun Faydası. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ John Deere'nin Dayanıklılığı Ortada | Katı Gübre Dağıtma Römorku Doldurma. İzlemek için tıklayınız.

En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Katılım
22.06.2012
Mesajlar
3,833
Konum
Denizli/Çivril-burdur
Arkadaşlar hareret sebebi radyatörün yetersiz kalması olabilir mi
Bugün 60 lik erkuntun radyötörünü temizleyim dedim belki birşey tıkamıştır diye
Radyatörün çok dar yapılı olduğunu gördüm 285 in radyatör çok geniş delikliydi radyötörü geniş delikli ile değiştirsek hareret azalır mı
Suyunu değiştirip yeni su ve antifiz eklemenin faydası olur mu
 
Katılım
12.11.2010
Mesajlar
14,437
Konum
Erzurum
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
5,947
Konum
Sakarya
Arkadaşlar hareret sebebi radyatörün yetersiz kalması olabilir mi
Bugün 60 lik erkuntun radyötörünü temizleyim dedim belki birşey tıkamıştır diye
Radyatörün çok dar yapılı olduğunu gördüm 285 in radyatör çok geniş delikliydi radyötörü geniş delikli ile değiştirsek hareret azalır mı
Suyunu değiştirip yeni su ve antifiz eklemenin faydası olur mu
Panjur delikleri normal büyüklükte , radyatör gözleri ince tozu geçirecek şekilde olursa pek sorun olmuyor.
 
Katılım
12.06.2017
Mesajlar
1,282
Yaş
18
Konum
Aksaray
🤠🤠 makinayi hergün temizlesen hayvanlara günlük ihtiyacı cikar makinadan MaşAllah kolay gelsin akif
Eyvallah sağol abi

O problem kronik, sapı kaygan mahsullerde özellikle çavdarda bıktırdi. 2 namluda bir doluyor. Dün bağlama grubunun oraya kadar doldurmuş yinede sorunsuz bağladı. Arada inip namlunun üzerine atıyorum .Eve götürsem bile en son temizlememle tarla bitiş zamanının arasındaki pislik kalıyor.
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
5,947
Konum
Sakarya
Hocam bugün baktım kayışın dişlerinin bazıları dökülmüş hafif gevşeme var gibi
Termostat bunların 80 derece galiba termostatı söksek mi acaba
Radyatör kayışı parmakla basınca 1 cm esneme payı olması gerekir , dinamonun dibindeki civata gevşetilip ayar yapılır, fazla sıkı olursa dinamonun bilyesini bozuyor.
Orijinal termostatlar 82 C olması lazım, 60 ve 74 C termostatlar bulunabilir, düşük termostat yol yakıtını arttırıyor, motor sıkıştırılırsa 74 C derecelerde sıcaklık dengeliyor.
60 C termostatta kışın motor yeterince ısınmıyor, bu yüzden 74 C termostatı kullanışlı görürüz.
Yazın 35 C üstü sıcaklarda termostatı tamamen sökerek kullandığımız zamanlarda oldu fakat kışın termostat takılmazsa motor segman kırma riski olur.
 


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt