En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663915#msg663915 date=1355349723' Alıntı:
Pulluk kıran Tümocanlarada gelsin.:D
:D

anayurtlu link=topic=7169.msg663914#msg663914 date=1355349686' Alıntı:
anayurtta bi tane ergutçu var la ;D
çaktırma bilader özellikle çoğul dedik :D adamın yarasına tuz basmayak :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663910#msg663910 date=1355349617' Alıntı:
Laa dokunmayın tokmakcıya ;) ben ona 4 yapraklı yonca getircm bide al nalı çaktık mı şansı geri gelir inş ;D
la panjur bana olmaz evde var zaten fazlasıyla :D
))) biz lazım olanı kendimiz alalım en iyisi :D hele bi gidekte :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

kubilay07 link=topic=7169.msg663929#msg663929 date=1355350183' Alıntı:
hep perkinsten oluyo abi bunlar senelerce kullanınca çekiyo nereye giderse :)
Perkinsi yeni öğrendi millet, daha önceden MF ile aynı motur var diyolardı.:D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663921#msg663921 date=1355349862' Alıntı:
Onlar kargadan başka kuş tanımıyor, 135 ten başkada MF tanımazlar.;D
zuha-*-s zuha-*-s

nailyetek link=topic=7169.msg663925#msg663925 date=1355350067' Alıntı:
Uzel dönemi kapanıyor Anayurtta,

Abi bizim buralar 2007 den önce çok güzeldi köyde sadece MF vardı her yer kırmızıydı ya. köyde 1 tane nh vardı onuda zaten ayda yılda 1 görürdük üvey evlat gibiydi ;D
şimdi TÜMO NH MF ahmedi nejat hattat bide fendt 106s var ha bide ergut var
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663931#msg663931 date=1355350248' Alıntı:
Perkinsi yeni öğrendi millet, daha önceden MF ile aynı motur var diyolardı.:D
:D

kubilay07 link=topic=7169.msg663929#msg663929 date=1355350183' Alıntı:
hep perkinsten oluyo abi bunlar senelerce kullanınca çekiyo nereye giderse :)
ergutcu perkinsci değildi bilader deutzcuydu :D sonradan perkinsci oldu :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg663932#msg663932 date=1355350304' Alıntı:
zuha-*-s zuha-*-s

Abi bizim buralar 2007 den önce çok güzeldi köyde sadece MF vardı her yer kırmızıydı ya. köyde 1 tane nh vardı onuda zaten ayda yılda 1 görürdük üvey evlat gibiydi ;D
şimdi TÜMO NH MF ahmedi nejat hattat bide fendt 106s var ha bide ergut var
artık ergut değil. s takısı da koyucaz. erguts olsun bidene daha gelcek kısmetse :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

traktörü başka bi traktörmü çekiyo diye düşünmedim değil bi an :S çünkü kabin içinde gram ses yok.
inşallah bizede birgün kabin içi ses almayanlar traktörler nasip olur. :) allah büyük.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg663937#msg663937 date=1355350416' Alıntı:
traktörü başka bi traktörmü çekiyo diye düşünmedim değil bi an :S çünkü kabin içinde gram ses yok.
inşallah bizede birgün kabin içi ses almayanlar traktörler nasip olur. :) allah büyük.
adres belli modeli seçelim 5445 mi 5455 mi :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg663937#msg663937 date=1355350416' Alıntı:
traktörü başka bi traktörmü çekiyo diye düşünmedim değil bi an :S çünkü kabin içinde gram ses yok.
inşallah bizede birgün kabin içi ses almayanlar traktörler nasip olur. :) allah büyük.
Hangi traktörden bahsediyosun abi :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg663937#msg663937 date=1355350416' Alıntı:
traktörü başka bi traktörmü çekiyo diye düşünmedim değil bi an :S çünkü kabin içinde gram ses yok.
inşallah bizede birgün kabin içi ses almayanlar traktörler nasip olur. :) allah büyük.
Mesaj nasılda ulaşmış, valla biladerin pc alarm veriyo adını andığımızda.:D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg663941#msg663941 date=1355350577' Alıntı:
Mesaj nasılda ulaşmış, valla biladerin pc alarm veriyo adını andığımızda.:D
;D ;D
anayurtlu link=topic=7169.msg663940#msg663940 date=1355350531' Alıntı:
Hangi traktörden bahsediyosun abi :S
kabin içinde ses olmayan blader :D
Çağrı link=topic=7169.msg663939#msg663939 date=1355350509' Alıntı:
adres belli modeli seçelim 5445 mi 5455 mi :)
büyüğünden olsun işte blader :) ben bilmem onları pek :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt