abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibinailyetek link=topic=7169.msg664491#msg664491 date=1355432722' Alıntı:
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunumrocky link=topic=7169.msg664496#msg664496 date=1355432869' Alıntı:samsung u sırf iyi çekmiyo diye almamhtc yi hiç ullanmadım ve çewremdede kullananı görmedim. :S ama ben htc yi denerdim. yorumlara göre çoğu memnun. nail abinin dediğide çok ekoomik beeh
alınabilir vallah
![]()
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-sÇağrı link=topic=7169.msg664500#msg664500 date=1355432957' Alıntı:S.a ahali naparsınız
bu sefer ölmezse yapım şirketine uygunsuz içerikte bir mail atacam bilader ama yeni bölümde alevlerin arasından koşar gelir koçum polat caps nasıanayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibibende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım
yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunumözellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii
ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
Valla bacanağın oğlu almış, 1 ay sonra göçmüş, sonra telefoncuda bir daha sistem yüklemişler 1 senedir kullanıyo sorun yok, kameranın 5 mp olduğu falan doğru, telefon ağır zaten, orj Samsung ürünü bundan İlhan a almayı hedefledik.rocky link=topic=7169.msg664496#msg664496 date=1355432869' Alıntı:samsung u sırf iyi çekmiyo diye almamhtc yi hiç ullanmadım ve çewremdede kullananı görmedim. :S ama ben htc yi denerdim. yorumlara göre çoğu memnun. nail abinin dediğide çok ekoomik beeh
alınabilir vallah
![]()
a.selam bilader, ahırdan geldim.Çağrı link=topic=7169.msg664500#msg664500 date=1355432957' Alıntı:S.a ahali naparsınız
anayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibibende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım
yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunumözellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii
ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
Neyse Barış alıntılar karıştı, bahsetiğin telefon İlhan için çok pahalı, s 8000 iyi gibi geldi bana.anayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibibende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım
yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunumözellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii
ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi ananayurtlu link=topic=7169.msg664482#msg664482 date=1355432280' Alıntı:Beyler bi öneri alıyım
HTC DESİRE C GOLF MÜ YOKSA SAMSUNG 7500 GALAXY ACE PLUS mı ???? uyy-*s
Bilader bizim tarlalarda 2 senede 1 ürün yetişiyo.Cihan_özece link=topic=7169.msg664513#msg664513 date=1355433343' Alıntı:IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi an![]()
Çağrı link=topic=7169.msg664508#msg664508 date=1355433213' Alıntı:
nailyetek link=topic=7169.msg664515#msg664515 date=1355433440' Alıntı:Bilader bizim tarlalarda 2 senede 1 ürün yetişiyo.İpone 0,5 mi almamız lazım.:S
Sen Samsung S 3 beğenmeyince aklıma o geldi valla.:SCihan_özece link=topic=7169.msg664518#msg664518 date=1355433531' Alıntı:senin içinmi sormuş o haşlak
![]()
vur dedik öldürdün be abi bende öyle telefon merakı yok ama telefonum artık beni terk edecek gibi görünüyo 4 senelik beraberliğe dayanamadıCihan_özece link=topic=7169.msg664513#msg664513 date=1355433343' Alıntı:IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi an![]()
hatlar karıştıCihan_özece link=topic=7169.msg664518#msg664518 date=1355433531' Alıntı:senin içinmi sormuş o haşlak
![]()
ace ler iyi blader.android marketten ücretsiz uygulama indirebilirsin.anayurtlu link=topic=7169.msg664525#msg664525 date=1355433679' Alıntı:vur dedik öldürdün be abi bende öyle telefon merakı yok ama telefonum artık beni terk edecek gibi görünüyo 4 senelik beraberliğe dayanamadıaklımda şimdilik bu ikisi var biraz araştırdım ikiside hoş bakalım kullanan varsa bi öneri alırım ama iphone 4s bize gelmez napcaz ya
la noluyo :S HTC DESİRE C GOLF MÜ YOKSA SAMSUNG 7500 GALAXY ACE PLUS mı ???? ben kendim için bu ikisini sordum hangisini alıyım diye zuha-*-s ortalık karıştıÇağrı link=topic=7169.msg664527#msg664527 date=1355433709' Alıntı:hatlar karıştı![]()
Abi aklıma takılan tek şey ace lerin dahili hafızası çok küçük :S android sistemde hafıza kartına bazı programları yüklemeye izin vermiyomuş o kafamı karıştırdı :SCihan_özece link=topic=7169.msg664528#msg664528 date=1355433794' Alıntı:ace ler iyi blader.android marketten ücretsiz uygulama indirebilirsin.
öyle bi durum yok bladerim ama şarjı çok az gidiyo haberin olsun.anayurtlu link=topic=7169.msg664534#msg664534 date=1355433962' Alıntı:Abi aklıma takılan tek şey ace lerin dahili hafızası çok küçük :S android sistemde hafıza kartına bazı programları yüklemeye izin vermiyomuş o kafamı karıştırdı :S
genel yorumlara bakıyodum abi ordan bikaç kişi öyle şikayet etmiş o yüzden sordum. Performans olarak samsung %67 daha üstün çıktıCihan_özece link=topic=7169.msg664539#msg664539 date=1355434146' Alıntı:öyle bi durum yok bladerim ama şarjı çok az gidiyo haberin olsun.
bende nokia c6 01 var biraz internete girince resmen gözümün önünde bitiyor sarjıanayurtlu link=topic=7169.msg664553#msg664553 date=1355434556' Alıntı:genel yorumlara bakıyodum abi ordan bikaç kişi öyle şikayet etmiş o yüzden sordum. Performans olarak samsung %67 daha üstün çıktıama video kalitesi olarak htc daha iyide ondada flas yok :S gönlüm samsungdan yana ama şarjı ömrümü yedi valla şimdide samsung kullanıyorum müzik mesaj fln uğraşıyım 1 gün gitmiyo ;D