En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg664491#msg664491 date=1355432722' Alıntı:
abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi ;) bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım :D yılbaşından sonra alıyım diyom

rocky link=topic=7169.msg664496#msg664496 date=1355432869' Alıntı:
samsung u sırf iyi çekmiyo diye almam :) htc yi hiç ullanmadım ve çewremdede kullananı görmedim. :S ama ben htc yi denerdim. yorumlara göre çoğu memnun. nail abinin dediğide çok ekoomik beeh :D alınabilir vallah :D
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum :D özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii ;) ama aklım hatcada galdı ;D

Çağrı link=topic=7169.msg664500#msg664500 date=1355432957' Alıntı:
S.a ahali naparsınız
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:
abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi ;) bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım :D yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum :D özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii ;) ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
bu sefer ölmezse yapım şirketine uygunsuz içerikte bir mail atacam bilader ama yeni bölümde alevlerin arasından koşar gelir koçum polat caps nası :D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg664496#msg664496 date=1355432869' Alıntı:
samsung u sırf iyi çekmiyo diye almam :) htc yi hiç ullanmadım ve çewremdede kullananı görmedim. :S ama ben htc yi denerdim. yorumlara göre çoğu memnun. nail abinin dediğide çok ekoomik beeh :D alınabilir vallah :D
Valla bacanağın oğlu almış, 1 ay sonra göçmüş, sonra telefoncuda bir daha sistem yüklemişler 1 senedir kullanıyo sorun yok, kameranın 5 mp olduğu falan doğru, telefon ağır zaten, orj Samsung ürünü bundan İlhan a almayı hedefledik.:D
Çağrı link=topic=7169.msg664500#msg664500 date=1355432957' Alıntı:
S.a ahali naparsınız
a.selam bilader, ahırdan geldim.:)
anayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:
abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi ;) bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım :D yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum :D özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii ;) ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
anayurtlu link=topic=7169.msg664503#msg664503 date=1355433097' Alıntı:
abi 4 senedir tlfnla fln uğraşmıyodum değiştirmiyodumda İlhan ın işini görür gibi ;) bende bugün öyle denk geldi bi bakayım dedim 2 model buldum fena değil hoşuma gitti HTC mi samsung mu kararsızım :D yılbaşından sonra alıyım diyom
4 senedir samsung kullanıyom la alıştım memnunum :D özellik olarak samsung daha ön planda htc de java desteği yok ve foto video çekerken pek kaliteli değil diyoalr bide işlemci hızı samsungun daha iii ;) ama aklım hatcada galdı ;D
A.s K.V.P bitti millet toplanmaya başladı ;D la bu polatın kaçıncı vuruluşu zuha-*-s
Neyse Barış alıntılar karıştı, bahsetiğin telefon İlhan için çok pahalı, s 8000 iyi gibi geldi bana.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664508#msg664508 date=1355433213' Alıntı:
bu sefer ölmezse yapım şirketine uygunsuz içerikte bir mail atacam bilader ama yeni bölümde alevlerin arasından koşar gelir koçum polat caps nası :D ;D
:D :D :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664482#msg664482 date=1355432280' Alıntı:
Beyler bi öneri alıyım
HTC DESİRE C GOLF MÜ YOKSA SAMSUNG 7500 GALAXY ACE PLUS mı ???? uyy-*s
IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi an :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664513#msg664513 date=1355433343' Alıntı:
IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi an :D
Bilader bizim tarlalarda 2 senede 1 ürün yetişiyo.:) İpone 0,5 mi almamız lazım.:S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.aleyküm İyi geceler.. :) :)

Çağrı link=topic=7169.msg664508#msg664508 date=1355433213' Alıntı:
bu sefer ölmezse yapım şirketine uygunsuz içerikte bir mail atacam bilader ama yeni bölümde alevlerin arasından koşar gelir koçum polat caps nası :D ;D

Bu sefer öldü.. ;D ;D mü acaba? :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664513#msg664513 date=1355433343' Alıntı:
IPHONE 4 s.massey 5420 gibi bi sefer al arkana bakma blader.diğerleri tümosan gibi geldi gözüme bi an :D
vur dedik öldürdün be abi bende öyle telefon merakı yok ama telefonum artık beni terk edecek gibi görünüyo 4 senelik beraberliğe dayanamadı :D aklımda şimdilik bu ikisi var biraz araştırdım ikiside hoş bakalım kullanan varsa bi öneri alırım ama iphone 4s bize gelmez napcaz ya
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664525#msg664525 date=1355433679' Alıntı:
vur dedik öldürdün be abi bende öyle telefon merakı yok ama telefonum artık beni terk edecek gibi görünüyo 4 senelik beraberliğe dayanamadı :D aklımda şimdilik bu ikisi var biraz araştırdım ikiside hoş bakalım kullanan varsa bi öneri alırım ama iphone 4s bize gelmez napcaz ya
ace ler iyi blader.android marketten ücretsiz uygulama indirebilirsin.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg664527#msg664527 date=1355433709' Alıntı:
hatlar karıştı :D
la noluyo :S HTC DESİRE C GOLF MÜ YOKSA SAMSUNG 7500 GALAXY ACE PLUS mı ???? ben kendim için bu ikisini sordum hangisini alıyım diye zuha-*-s ortalık karıştı
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664528#msg664528 date=1355433794' Alıntı:
ace ler iyi blader.android marketten ücretsiz uygulama indirebilirsin.
Abi aklıma takılan tek şey ace lerin dahili hafızası çok küçük :S android sistemde hafıza kartına bazı programları yüklemeye izin vermiyomuş o kafamı karıştırdı :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664534#msg664534 date=1355433962' Alıntı:
Abi aklıma takılan tek şey ace lerin dahili hafızası çok küçük :S android sistemde hafıza kartına bazı programları yüklemeye izin vermiyomuş o kafamı karıştırdı :S
öyle bi durum yok bladerim ama şarjı çok az gidiyo haberin olsun.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg664539#msg664539 date=1355434146' Alıntı:
öyle bi durum yok bladerim ama şarjı çok az gidiyo haberin olsun.
genel yorumlara bakıyodum abi ordan bikaç kişi öyle şikayet etmiş o yüzden sordum. Performans olarak samsung %67 daha üstün çıktı :D ama video kalitesi olarak htc daha iyide ondada flas yok :S gönlüm samsungdan yana ama şarjı ömrümü yedi valla şimdide samsung kullanıyorum müzik mesaj fln uğraşıyım 1 gün gitmiyo ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg664553#msg664553 date=1355434556' Alıntı:
genel yorumlara bakıyodum abi ordan bikaç kişi öyle şikayet etmiş o yüzden sordum. Performans olarak samsung %67 daha üstün çıktı :D ama video kalitesi olarak htc daha iyide ondada flas yok :S gönlüm samsungdan yana ama şarjı ömrümü yedi valla şimdide samsung kullanıyorum müzik mesaj fln uğraşıyım 1 gün gitmiyo ;D
bende nokia c6 01 var biraz internete girince resmen gözümün önünde bitiyor sarjı :D aynen benim durum da senin gibi telefon bozulunca dedim gideyim kamerası falan iyi orta halli bişey alayım şimdilik idare ediyo :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt