En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg665233#msg665233 date=1355494323' Alıntı:
La benim net gidiii geliiii ;D bu arada okul mevzusunu kaynatmışsınız da Fatih la sana bişey sorcam devamsızlık ne la :S ünivrsitede bnm hiç öyle derdim olmadı ;D
:D ;D tabi yaa sen okul mu okudun sanki :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

massey ferguson 277 gold link=topic=7169.msg665235#msg665235 date=1355494340' Alıntı:
la sınavıda imza ilemi yaptırsak isteyene imza attırıp yazılıdan 60-70 verilse

çok parlak fikir yeminle :D aslında imza atmaya gidebilirmde ben sadece notu verseler de olur :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg665244#msg665244 date=1355494576' Alıntı:
:D ;D tabi yaa sen okul mu okudun sanki :D
hakkaten la ben doğru düzgün okula da gitmedim adamlar bölüm 1.liği verdiler ;D hoca arar derse çağırırdı la bizi artık gelin diye ;D

Tokmakcı link=topic=7169.msg665246#msg665246 date=1355494719' Alıntı:
ahali napıyorsunuz :)
Napalım inceden muhabbet yapıyoruz
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

A.s Çağrı bugün hep kapalıyız Behzat Ç. var onu izlemeden olmaz ya la ;) tv başında pinekliyorum sabaha görüşürüz artık
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg665426#msg665426 date=1355514053' Alıntı:
A.s Çağrı bugün hep kapalıyız Behzat Ç. var onu izlemeden olmaz ya la ;) tv başında pinekliyorum sabaha görüşürüz artık
evt ben de arka sokaklardan kaçtım behzat ç. ye kadar :D sonra da yatarım zaten :)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

arkadaşlar fox ta harem var oradaki çıngıraklı paşa beni gülmekten öldürüyor tavsiye ederim...
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a. pulluğu getirdik eve.11 noda ayarlıydı çekişte sıkıntı olmadığı için 12 noya ayarlattım sökülmüşken :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

demir45 link=topic=7169.msg665459#msg665459 date=1355517484' Alıntı:
A.selam.. Senin otobüs kalkmıyo mu daha :D
gece 2 de kısmetse :)
anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg665460#msg665460 date=1355517563' Alıntı:
As. ne olsun kardeş sizi beklioz öyle :D
:D Allah razı osun
Cihan_özece link=topic=7169.msg665462#msg665462 date=1355517666' Alıntı:
s.a. pulluğu getirdik eve.11 noda ayarlıydı çekişte sıkıntı olmadığı için 12 noya ayarlattım sökülmüşken :)
hadi geçmiş olsun abi :)
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt