En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg669218#msg669218 date=1356043559' Alıntı:
Adam getti işte.:D
Çağrı link=topic=7169.msg669220#msg669220 date=1356043664' Alıntı:
bu tavukçu küstürüyo biladerimi :D
:D diyom ya yazamaz o şimdi diye :D hele bi yazsın :D ;D
nailyetek link=topic=7169.msg669224#msg669224 date=1356043961' Alıntı:
Neyse bilader ben kaçıyorum size hayırlı geceler, görüşmek üzere esen kalın.
hayırlı geceler abi.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

MİLLT RAHAT Bİ NEFES ALSIN SON DAKİKA



A-mFr41CMAAV3o7.jpg
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Yarın geçtikten sonra,şu Şirinceye gidenlerin yüz ifadelirini merak ediyorum. Nereden geliyorsun diyenlere, Şirinceden geliyoruz diyebileceklermi acaba? büyük olasılık memleketlerine dönerken kimseye çaktırmamaya uğraşacaklardır. :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

768 link=topic=7169.msg669236#msg669236 date=1356047511' Alıntı:
Yarın geçtikten sonra,şu Şirinceye gidenlerin yüz ifadelirini merak ediyorum. Nereden geliyorsun diyenlere, Şirinceden geliyoruz diyebileceklermi acaba? büyük olasılık memleketlerine dönerken kimseye çaktırmamaya uğraşacaklardır. :)
:)
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ağır Abi link=topic=7169.msg669229#msg669229 date=1356045667' Alıntı:
.S.a a.slm hayırlı geceler pampişler :)
:D as abi.
bu aralar ortalık yine çok sessiz :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg669249#msg669249 date=1356048710' Alıntı:
nbr fatih ?uyku tutmadi ellam :-D
:) biz gececi tayfadan abi :D gündüz okul falan oluyor tam faal olamıyoruz :D gerçi 24 saatin 10 saati belki açıktır ama... :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg669253#msg669253 date=1356049006' Alıntı:
:D saat kacta gidiyosun okula? :S
hergün farklı abi. pazartesi okul yok. salı sabah 8.30 dan akşam 5.30 kadar öğlende 1 saat ara. çarşamba sabah 8.30 dan 5.30 a kadar yine öğlen 1 saat ara. perşembe sabah 8.30 dan öğlen 12.30 a kadar daha sonra 3 saat ara 15.30 dan 17 30 a kadar. cuma 11.30 dan 13.30 a kadar :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

:D :D
iyiymis boyle okula can kurban . :D
bnde yenice isten geldm.yarin izinliyim..uludaga cikacam kaymaya...burda olsaydn gidedk beraber.. ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

k_urt_03 link=topic=7169.msg669258#msg669258 date=1356049429' Alıntı:
:D :D
iyiymis boyle okula can kurban . :D
bnde yenice isten geldm.yarin izinliyim..uludaga cikacam kaymaya...burda olsaydn gidedk beraber.. ;)
:D kısmet abi. bizim orada kayılcak gibi olmuş zaten :) bursaya gelecem yarıyıl tatilinde. staj yerime gidicem sanada uğrarım bi aksilik çıkmazsa
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt