En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671813#msg671813 date=1356386484' Alıntı:
Ah 105 ahh, gitti yaban ellere.:) Dile gelmiş garibim.:D
Abi 76,000tl ya filan gitmiş yala bana göre deli para ediyo Alan adam hayrını görsün gözümüz yok nazarımız değmesin :) adam 768 styer verip almış ;D şimdi o onu zapdedemez
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671809#msg671809 date=1356386425' Alıntı:
blader bakılınca sol bacağın kalınlığı gözle farkedilir oldu artık :D
r.carlos un veliyahtı olacaz bu gidişle ;D
Cihan_özece link=topic=7169.msg671815#msg671815 date=1356386540' Alıntı:
:( :( bende dava açmayı planlıyorum maximayı ucuza kapayım diye :D
o davada banada yer açıverin ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671823#msg671823 date=1356386660' Alıntı:
valla bilader sana bedava vermeleri lazım okadar diyorum yani.. :)
çalışmalara boşunamı başladık blader :D
Çağrı link=topic=7169.msg671817#msg671817 date=1356386575' Alıntı:
kader diyemezsin sen kendin ettin ;D
ozaman sizelri vede fenotcuları pek tanımıyordum be blader.zaten ergutcularda yoktu hiç :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671828#msg671828 date=1356386808' Alıntı:
çalışmalara boşunamı başladık blader :Dozaman sizelri vede fenotcuları pek tanımıyordum be blader.zaten ergutcularda yoktu hiç :D
sağlık olsun bundan sonraki tercihler (MF) yerinde olacak inşallah :D şaka bir yana bu ergutçular hepimizi yiyip bitirecek bir bir çalıyolar MFcileri bak ben bile yavaştan erguta sempati duymaya başladım ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671820#msg671820 date=1356386626' Alıntı:
Abi 76,000tl ya filan gitmiş yala bana göre deli para ediyo Alan adam hayrını görsün gözümüz yok nazarımız değmesin :) adam 768 styer verip almış ;D şimdi o onu zapdedemez
Dozer almış gibi hisseder kendini, hayrını görsün. 6 sene sonra Haşmette inşallah bu kadar para eder.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671843#msg671843 date=1356387162' Alıntı:
buda barışa gelsin ;D Seviyorum desen zahmetmi olur tümocanı :D

Sincanlı mustafa - zahmet mi olur
yakıtını çekişini seviyorumda birileri şu tümocana konfor nedir öğretsin la bu ne ;D gerçi biz herşeyini değiştirdik ya neyse ;D la volkan bi ara boş kaldığında ses yalıtımı yapcaz malzemeleri alıyım ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671850#msg671850 date=1356387399' Alıntı:
yakıtını çekişini seviyorumda birileri şu tümocana konfor nedir öğretsin la bu ne ;D gerçi biz herşeyini değiştirdik ya neyse ;D la volkan bi ara boş kaldığında ses yalıtımı yapcaz malzemeleri alıyım ;D
ben camera alacam servis araçları için takım halinde 4cameralı setler var 350-400tl arası sahibinden de var pancar makınası camerayla donatmayı düşünüyom ;D
La olum nası yalıtım yapacan içini hep çabutla doldursan gine azalmaz o ses ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

gokhanozkan link=topic=60914.msg671849#msg671849 date=1356387388' Alıntı:
güzel paylaşım.nh de bir sorun var gibi.motoru kabinin içine koymuşlar sanki.kabinin dışındayken daha az ses geliyor ;D

tarladada öyle.nh duruyor mf yürüyor ;D

Gökhan abinin bu güzel yorumunu benden tüm mavişçilere gelsin ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671859#msg671859 date=1356387673' Alıntı:
blader sonrada bana gelin o malzemelerle bi zahmet :)
o iş olmaz abi o ses kesilmez ;D gökhan abinin dediği gibi mavişdeki sorun sizin tümocanlarda da var ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671862#msg671862 date=1356387732' Alıntı:
NH ci kaldımı ki laa.:S
bi tavukçu var işte,bi de gizliden cihan abi nhci de çaktırmamaya çalışıyo ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671856#msg671856 date=1356387597' Alıntı:
ben camera alacam servis araçları için takım halinde 4cameralı setler var 350-400tl arası sahibinden de var pancar makınası camerayla donatmayı düşünüyom ;D
La olum nası yalıtım yapacan içini hep çabutla doldursan gine azalmaz o ses ;D
la o kameralara sağlam bi koruma lazım bide sürekli temizlemek gerekir ne kadar ot çöp varsa yapışacak. Yalıtım işine gelince fazla maliyetli bişey değil bi deneyelim diyorum. aslında komple değiştirecektikte bahara başka işler çıktı tümo bu senede kalıcı oldu ;D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt