En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671863#msg671863 date=1356387761' Alıntı:
bi tavukçu var işte,bi de gizliden cihan abi nhci de çaktırmamaya çalışıyo ;D
karış-*-s
Çağrı link=topic=7169.msg671860#msg671860 date=1356387694' Alıntı:
o iş olmaz abi o ses kesilmez ;D
kesileceği günlerde yakın bladerim :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Bu ne la daha denemeden olmaz demeye başladınız noo*-*- olmadı bi molotof atar mutluluklar dileriz gonyalıya şety*-* şety*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671869#msg671869 date=1356387883' Alıntı:
Bu ne la daha denemeden olmaz demeye başladınız noo*-*- olmadı bi molotof atar mutluluklar dileriz gonyalıya şety*-* şety*-*
:D la bilader boşver o ses kesilmeez ;D tümo ne zaman yolcu ses seda kalmaz o zaman ;)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671863#msg671863 date=1356387761' Alıntı:
bi tavukçu var işte,bi de gizliden cihan abi nhci de çaktırmamaya çalışıyo ;D
NH nin çakmasını kullanıyo Cihan, bide MF çakması Başkent alsak ona tam olacak.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671857#msg671857 date=1356387648' Alıntı:
Gökhan abinin bu güzel yorumunu benden tüm mavişçilere gelsin ;D
:D
eyvallah kızılcı :D
nailyetek link=topic=7169.msg671862#msg671862 date=1356387732' Alıntı:
NH ci kaldımı ki laa.:S
öhhüüü öhhü :) ayrıca sendede bi nh sevgisi var yani nail abi. bi imajın var tamam mf cisin nh alamıyon içine dert olmuş ama kuşun adını bile maviş koymuşsun be abi :D mavişçilerin arasında sende var sayılırsın bi bakıma :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671872#msg671872 date=1356387988' Alıntı:
NH nin çakmasını kullanıyo Cihan, bide MF çakması Başkent alsak ona tam olacak.:D
:D

rocky link=topic=7169.msg671873#msg671873 date=1356387997' Alıntı:
:D
eyvallah kızılcı :Döhhüüü öhhü :) ayrıca sendede bi nh sevgisi var yani nail abi. bi imajın var tamam mf cisin nh alamıyon içine dert olmuş ama kuşun adını bile maviş koymuşsun be abi :D mavişçilerin arasında sende var sayılırsın bi bakıma :D
bak bak sırf adı nh diye 0 54cyi satmış adama dediğine bak utan tavukçu utan :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671870#msg671870 date=1356387924' Alıntı:
:D la bilader boşver o ses kesilmeez ;D tümo ne zaman yolcu ses seda kalmaz o zaman ;)
zaten kobay farelerine döndü cihan abiyle benim yapmadığımız kalmadı bide onu yapalım la elimize mi yapışır ;D oda olmazsa k.karabekir 40 dk ne ses kalır ne soluk uyy-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671864#msg671864 date=1356387794' Alıntı:
la o kameralara sağlam bi koruma lazım bide sürekli temizlemek gerekir ne kadar ot çöp varsa yapışacak. Yalıtım işine gelince fazla maliyetli bişey değil bi deneyelim diyorum. aslında komple değiştirecektikte bahara başka işler çıktı tümo bu senede kalıcı oldu ;D
Araba alacan deemii ah mikrop ah ;D tamm yap bakalımda nereye yapacan onu :S
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671863#msg671863 date=1356387761' Alıntı:
bi tavukçu var işte,bi de gizliden cihan abi nhci de çaktırmamaya çalışıyo ;D
:D tümo nh elele :D
Cihan_özece link=topic=7169.msg671866#msg671866 date=1356387828' Alıntı:
karış-*-skesileceği günlerde yakın bladerim :D
yeni motorun havadisi mi bu acaba :S :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671874#msg671874 date=1356388014' Alıntı:
:D
bak bak sırf adı nh diye 0 54cyi satmış adama dediğine bak utan tavukçu utan :D
:D pişmanlık var bilader :D üstüne gitme dökecek şimdi nail abi nh sevgisini :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg671874#msg671874 date=1356388014' Alıntı:
:D
bak bak sırf adı nh diye 0 54cyi satmış adama dediğine bak utan tavukçu utan :D
nail abi çakmalardan bıktım usandım artık.kafamda saç kalmadı iyileştirme ve geliştirme argeleri yapa yapa.yakında orjınal paylaşımlarımı sunacağım kısmetse :D
anayurtlu link=topic=7169.msg671869#msg671869 date=1356387883' Alıntı:
Bu ne la daha denemeden olmaz demeye başladınız noo*-*- olmadı bi molotof atar mutluluklar dileriz gonyalıya şety*-* şety*-*
gece gece güldümya blader allahta seni güldürsün zuha-*-s zuha-*-s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671877#msg671877 date=1356388090' Alıntı:
Araba alacan deemii ah mikrop ah ;D tamm yap bakalımda nereye yapacan onu :S
la yok araba falan değilde bi ev mevzusu var bakalım olursa onun için değiştirmiyoz. yalıtımı kabin içi paspasın altı ve göstergenin altına motorla kabin arasına yapcam bakalım
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg671873#msg671873 date=1356387997' Alıntı:
:D
eyvallah kızılcı :Döhhüüü öhhü :) ayrıca sendede bi nh sevgisi var yani nail abi. bi imajın var tamam mf cisin nh alamıyon içine dert olmuş ama kuşun adını bile maviş koymuşsun be abi :D mavişçilerin arasında sende var sayılırsın bi bakıma :D
Şimdi en aından 6460 ımız olacaktı, hep 54 c den ötürü.:)
Cihan_özece link=topic=7169.msg671883#msg671883 date=1356388255' Alıntı:
nail abi çakmalardan bıktım usandım artık.kafamda saç kalmadı iyileştirme ve geliştirme argeleri yapa yapa.yakında orjınal paylaşımlarımı sunacağım kısmetse :Dgece gece güldümya blader allahta seni güldürsün zuha-*-s zuha-*-s
Hadi bakam hayırlısı bilader.
anayurtlu link=topic=7169.msg671884#msg671884 date=1356388291' Alıntı:
la yok araba falan değilde bi ev mevzusu var bakalım olursa onun için değiştirmiyoz. yalıtımı kabin içi paspasın altı ve göstergenin altına motorla kabin arasına yapcam bakalım
Barış çok uğraşma 3-4 kutu poliüretan köpük al nerde boşluk varsa sıkıver.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671883#msg671883 date=1356388255' Alıntı:
nail abi çakmalardan bıktım usandım artık.kafamda saç kalmadı iyileştirme ve geliştirme argeleri yapa yapa.yakında orjınal paylaşımlarımı sunacağım kısmetse :Dgece gece güldümya blader allahta seni güldürsün zuha-*-s zuha-*-s
Cihan abi o değilde sen yenilikçi adamsın saç ektirmeye filan kalkarsan haberim olsun :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671889#msg671889 date=1356388434' Alıntı:
Cihan abi o değilde sen yenilikçi adamsın saç ektirmeye filan kalkarsan haberim olsun :D
:D bana da sonuçlarını bildirin la sanırsam 3-5 seneye benim kafaya da arge çalışması gerekecek :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671885#msg671885 date=1356388376' Alıntı:
Şimdi en aından 6460 ımız olacaktı, hep 54 c den ötürü.:)Hadi bakam hayırlısı bilader.Barış çok uğraşma 3-4 kutu poliüretan köpük al nerde boşluk varsa sıkıver.
:D vardır bi hayır abi :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671884#msg671884 date=1356388291' Alıntı:
la yok araba falan değilde bi ev mevzusu var bakalım olursa onun için değiştirmiyoz. yalıtımı kabin içi paspasın altı ve göstergenin altına motorla kabin arasına yapcam bakalım
blader hiç uğraşma kesilmez o ses.bi çalışırken ön camı açta sanki maden kamyonu çalışıyo a.q. ön tarafta :D
ben komple alt paspası yeni tip poli olanlardan alıp taktım yine ses kesilmedi.
heleki o 1000 devir dişlisini takınca kabin içinde uğultudan duramaz oldum.anca teybi son ses açıyomda sesi bastırıyo biraz.makinanın devrinide uğultu sesinden takip ediyom sağa sola bakmadan :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg671889#msg671889 date=1356388434' Alıntı:
Cihan abi o değilde sen yenilikçi adamsın saç ektirmeye filan kalkarsan haberim olsun :D
;D trakkulüp üyelerine indirim olursa bana da haber et, bir tosun parasını geçmesin.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg671893#msg671893 date=1356388525' Alıntı:
blader hiç uğraşma kesilmez o ses.bi çalışırken ön camı açta sanki maden kamyonu çalışıyo a.q. ön tarafta :D
ben komple alt paspası yeni tip poli olanlardan alıp taktım yine ses kesilmedi.
heleki o 1000 devir dişlisini takınca kabin içinde uğultudan duramaz oldum.anca teybi son ses açıyomda sesi bastıyo biraz.makinanın devrinide uğultu sesinden takip ediyom sağa sola bakmadan :D
;D
nailyetek link=topic=7169.msg671894#msg671894 date=1356388544' Alıntı:
;D trakkulüp üyelerine indirim olursa bana da haber et, bir tosun parasını geçmesin.
kesin indirim kaparız abi mevcut geniş :D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt