Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
Keşke bende koyde girseydim yeni yıla sobada patatesleri pişirip tuzla yeseydim , sabah erkenden kalkıp hayvanları baksaydım, samanlıkta ot kesseydim, öğlen hayvanları sulasaydım ah ulan istanbul bırakmıyorki yakamıı duva*-*0 duva*-*0
azmi link=topic=7169.msg676574#msg676574 date=1356993310' Alıntı:E yeni yıl kutlu olsun beyler köylüyüz yine köylü kaldık ya![]()
Keşke bende koyde girseydim yeni yıla sobada patatesleri pişirip tuzla yeseydim , sabah erkenden kalkıp hayvanları baksaydım, samanlıkta ot kesseydim, öğlen hayvanları sulasaydım ah ulan istanbul bırakmıyorki yakamıı duva*-*0 duva*-*0