En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678057#msg678057 date=1357172312' Alıntı:
:D sizi izliyorum bilader :):) yarında vermezlerse arayıp güzel güzel konuşacam artık :):D bu gecelik yolladıkların yeter kollarım ağardı dövmekten bilader :D
:D

o değil de hala aklıma 8105 tümocan geliyo :D evlerden ırak :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

;D la adam pusu atmış biz yazalım diye bekliyomuştu ;D bu arada google a tümosan 75 80 yazdım hep çıkıyom la :D babam falan bi nette arasa bizim motor driftte ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg678058#msg678058 date=1357172390' Alıntı:
:D

o değil de hala aklıma 8105 tümocan geliyo :D evlerden ırak :D
:D hela valla o nasıl bi motor öle :D kullndın mı sen :) ben kullandım valla işboranın az büyüğü ama çekiş iyi sayılır :D
anayurtlu link=topic=7169.msg678059#msg678059 date=1357172470' Alıntı:
;D la adam pusu atmış biz yazalım diye bekliyomuştu ;D bu arada google a tümosan 75 80 yazdım hep çıkıyom la :D babam falan bi nette arasa bizim motor driftte ;D
:D yok la ne pususu :) sizi izliyodum muhabbet dinliyodum :D babanın numarasını alabileydik iyiydi :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678060#msg678060 date=1357172642' Alıntı:
:D hela valla o nasıl bi motor öle :D kullndın mı sen :) ben kullandım valla işboranın az büyüğü ama çekiş iyi sayılır :D:D yok la ne pususu :) sizi izliyodum muhabbet dinliyodum :D babanın numarasını alabileydik iyiydi :D
ben 75-80in tadına baktım tümocana o zaman küstüm :D

anayurtlu link=topic=7169.msg678059#msg678059 date=1357172470' Alıntı:
;D la adam pusu atmış biz yazalım diye bekliyomuştu ;D bu arada google a tümosan 75 80 yazdım hep çıkıyom la :D babam falan bi nette arasa bizim motor driftte ;D
;D ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678060#msg678060 date=1357172642' Alıntı:
:D hela valla o nasıl bi motor öle :D kullndın mı sen :) ben kullandım valla işboranın az büyüğü ama çekiş iyi sayılır :D:D yok la ne pususu :) sizi izliyodum muhabbet dinliyodum :D babanın numarasını alabileydik iyiydi :D
;D söylemem fatihhhh yakma beni ;D
Çağrı link=topic=7169.msg678061#msg678061 date=1357172686' Alıntı:
ben 75-80in tadına baktım tümocana o zaman küstüm :D
;D ;D
sen nerde kullandın la :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678062#msg678062 date=1357172763' Alıntı:
;D söylemem fatihhhh yakma beni ;Dsen nerde kullandın la :S
:D la meşhur edecem seni :)
Çağrı link=topic=7169.msg678061#msg678061 date=1357172686' Alıntı:
ben 75-80in tadına baktım tümocana o zaman küstüm :D
;D ;D
:D elimde tarla günlerinde çektiğim bi sürü foto var aslında :S hele bide burtarımda bi mccormick vardı bi egzoz var bi görecen :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg678066#msg678066 date=1357173084' Alıntı:
la sen gel çağrı bide bizdekini dene uzel a.ş farkını yaşa ;D
:D uzel battı diyorlar barış doğru mu :D bide benzinlik noldu sizin opet :S zengin dediğin böyle oluyor herhalde :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

rocky link=topic=7169.msg678067#msg678067 date=1357173247' Alıntı:
:D uzel battı diyorlar barış doğru mu :D bide benzinlik noldu sizin opet :S zengin dediğin böyle oluyor herhalde :D
:D dovru mu samet ;D ;D ne opeti la :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg678116#msg678116 date=1357207890' Alıntı:
selamınaleyküm beyler işten güçten T.kulube bakamaz olduk. o yüzden artık işten giriyorum :D
s.a ve a.s bilader iş hayatına hızlı giriş yaptın :D
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt