En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

cagrı ırtem lazımsa al paraları gel bızım patronun kı gıdıcı gıbı :D canı sıkılıyo dayanamayıp eskı mıbzer ıle ekıyor yabancıya gıtmesın :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg679013#msg679013 date=1357316896' Alıntı:
buralarda piyasasi o :) 135 lik beni aşıyo blader ;D
:D kaçlı mibzer gel sana bir şakalak vereyim tertemiz 2009 model hem değişiklik olur bir de çekilinin tadına bakarsınız :) mibzeri vermemiş miydin gaspardoculara :S

ertac sahın link=topic=7169.msg679014#msg679014 date=1357316980' Alıntı:
cagrı ırtem lazımsa al paraları gel bızım patronun kı gıdıcı gıbı :D canı sıkılıyo dayanamayıp eskı mıbzer ıle ekıyor yabancıya gıtmesın :D
aslında bizim mibzer daha 2009 ertaç lazım değil de :D kaşınıyorum işte söyleyecem patronlara küfürü yiyip gidecem :) baltalı mıydı diskli miydi :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679016#msg679016 date=1357317049' Alıntı:
:D kaçlı mibzer gel sana bir şakalak vereyim tertemiz 2009 model hem değişiklik olur bir de çekilinin tadına bakarsınız :) mibzeri vermemiş miydin gaspardoculara :S
aslında bizim mibzer daha 2009 ertaç lazım değil de :D kaşınıyorum işte söyleyecem patronlara küfürü yiyip gidecem :) baltalı mıydı diskli miydi :D
o kasıntı kutlucanlara kadar gıder cagrı :D :D baltalı
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679019#msg679019 date=1357317222' Alıntı:
o kasıntı kutlucanlara kadar gıder cagrı :D :D baltalı
yok daha o kadar uzun boylu değil :) biri aldı baltalı da burda pek hoşuna gitmemiş :S genelde diskli gidiyo bizde biliyosun çekili baltalı yok zaten :D

rocky link=topic=7169.msg679020#msg679020 date=1357317264' Alıntı:
s.a ahali akşam üstü uykusu yaptık bu gece yine uyku yok :D
:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bu sene mibzer alacağımız %90 herhalde. 190 dönüm yer ektik 3 bin tl bayıldık bu sene. seneye fazla olacak. satacak olan varsa düşünelim :S :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679021#msg679021 date=1357317289' Alıntı:
yok daha o kadar uzun boylu değil :) biri aldı baltalı da burda pek hoşuna gitmemiş :S genelde diskli gidiyo bizde biliyosun çekili baltalı yok zaten :D
:)
bız de markor u ayarlayamamısız tarlada kac tur attıgımız sayılıyor :D :D bosluk kalmıs
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

daha götürmediler blader.
güvenç ziraat buraya şube açsa olur ben pazarlarım.yeni alet satıyolar eskiler kalıyo burda.birde çokcanlar var satıldı takasta 0 çelmak gelcek yerine bi arkadaşa :)
şakalağı bi değerlendirelim blader neden olmasın ;D
disklimiydi o :)
Çağrı link=topic=7169.msg679016#msg679016 date=1357317049' Alıntı:
:D kaçlı mibzer gel sana bir şakalak vereyim tertemiz 2009 model hem değişiklik olur bir de çekilinin tadına bakarsınız :) mibzeri vermemiş miydin gaspardoculara :S
aslında bizim mibzer daha 2009 ertaç lazım değil de :D kaşınıyorum işte söyleyecem patronlara küfürü yiyip gidecem :) baltalı mıydı diskli miydi :D
ertac sahın link=topic=7169.msg679023#msg679023 date=1357317414' Alıntı:
bız de markor u ayarlayamamısız tarlada kac tur attıgımız sayılıyor :D :D bosluk kalmıs
markör dert bladr ayarlayıncata kadar :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679023#msg679023 date=1357317414' Alıntı:
bız de markor u ayarlayamamısız tarlada kac tur attıgımız sayılıyor :D :D bosluk kalmıs
:D bu sene bizim buranın adamlarına da bir hal olmuş,görmüştün yoldan giderken.Heryer açık sıra sıra sayılıyo turları :) baltalılar nası hoşuna gitti mi

rocky link=topic=7169.msg679022#msg679022 date=1357317403' Alıntı:
bu sene mibzer alacağımız %90 herhalde. 190 dönüm yer ektik 3 bin tl bayıldık bu sene. seneye fazla olacak. satacak olan varsa düşünelim :S :D
bilader çekili düşünürseniz çok güzel şakalak mibzer 18li sıfır gibi :) tekerlerin bastığı yeri kabartması için pabuç bile var :D uygun fiyata satılır :)

Cihan_özece link=topic=7169.msg679024#msg679024 date=1357317504' Alıntı:
daha götürmediler blader.
güvenç ziraat buraya şube açsa olur ben pazarlarım.yeni alet satıyolar eskiler kalıyo burda.birde çokcanlar var satıldı takasta 0 çelmak gelcek yerine bi arkadaşa :)
şakalağı bi değerlendirelim blader neden olmasın ;D
disklimiydi o :)markör dert bladr ayarlayıncata kadar :)
diskli :) hemide tekerlerin bastığı yeri bakartmak için donanımı bile var :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg679024#msg679024 date=1357317504' Alıntı:
daha götürmediler blader.
güvenç ziraat buraya şube açsa olur ben pazarlarım.yeni alet satıyolar eskiler kalıyo burda.birde çokcanlar var satıldı takasta 0 çelmak gelcek yerine bi arkadaşa :)
şakalağı bi değerlendirelim blader neden olmasın ;D
disklimiydi o :)markör dert bladr ayarlayıncata kadar :)
ben dıyorum jd nın tam ortasına ayalayalım onden takıp et o dıyor tekere ayarlayalım :D tekere ayarladık ama jd nın tekerler 50 cm tam ayarlayamııyor ınsan :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679026#msg679026 date=1357317628' Alıntı:
:D bu sene bizim buranın adamlarına da bir hal olmuş,görmüştün yoldan giderken.Heryer açık sıra sıra sayılıyo turları :) baltalılar nası hoşuna gitti mi
bilader çekili düşünürseniz çok güzel şakalak mibzer 18li sıfır gibi :) tekerlerin bastığı yeri kabartması için pabuç bile var :D uygun fiyata satılır :)
diskli :) hemide tekerlerin bastığı yeri bakartmak için donanımı bile var :D
tarla duz olursa ıyı dıger turlu kopru yapıyor bosa bırakıyor tohumu dısklı kadar esnek degıl
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bizim köyde hiç mibzer yok :D ama bizim karacabey ve civarlarında hiç çekili görmedim :D asılı kullanırız biz genelde bilader. zamanı geldiğinde zaten tartışıcaz buradada hangisi iyi hangisi kötü :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679029#msg679029 date=1357317753' Alıntı:
tarla duz olursa ıyı dıger turlu kopru yapıyor bosa bırakıyor tohumu dısklı kadar esnek degıl
o zaman diskliden devam bilader :) bizim tarlalarda dediğin türden yerler bolca var :)

rocky link=topic=7169.msg679031#msg679031 date=1357317996' Alıntı:
bizim köyde hiç mibzer yok :D ama bizim karacabey ve civarlarında hiç çekili görmedim :D asılı kullanırız biz genelde bilader. zamanı geldiğinde zaten tartışıcaz buradada hangisi iyi hangisi kötü :)
mibzersiz iş mi olur la :D asılı iyidir bilader aslında daha teknolocik hem de.Ama çekilinin de dadı başga olur yani askılıyla kıyaslanmaz :) hele ki döne döne ekecen ki dadından yenmez :) sıfır alacaksanız iz bırakanlardan falan alın da almışken ömürlük olsun.

ertaç bilader ve ahali bizim çekili mibzerlere iz bırakma sistemi monte edilmez mi sence ne dersiniz :S şakalakta şanzımanlı mibzerlerde var,zaten bu iz sistemi de marköre bağlı değil mi?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679091#msg679091 date=1357323887' Alıntı:
o zaman diskliden devam bilader :) bizim tarlalarda dediğin türden yerler bolca var :)
mibzersiz iş mi olur la :D asılı iyidir bilader aslında daha teknolocik hem de.Ama çekilinin de dadı başga olur yani askılıyla kıyaslanmaz :) hele ki döne döne ekecen ki dadından yenmez :) sıfır alacaksanız iz bırakanlardan falan alın da almışken ömürlük olsun.

ertaç bilader ve ahali bizim çekili mibzerlere iz bırakma sistemi monte edilmez mi sence ne dersiniz :S şakalakta şanzımanlı mibzerlerde var,zaten bu iz sistemi de marköre bağlı değil mi?
azıcık kafası calısan bı kaynakcı yapar ız bırakma ayagını .. olmadı ugrasma anayurtlular 2 dk da yapsın :D sen pıstonlu mu ıstıyon nasıl olacak ?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679098#msg679098 date=1357324772' Alıntı:
azıcık kafası calısan bı kaynakcı yapar ız bırakma ayagını .. olmadı ugrasma anayurtlular 2 dk da yapsın :D sen pıstonlu mu ıstıyon nasıl olacak ?
evt elektronik olandan olacak kafası çalışan kaynakçı var sıkıntı olmaz :) Ama sanırsam markörün sayısına göre olduğundan tek taraflı ekim yapmak şart olacak.o da çekili mibzerle zaman ve mazot kaybı :S

azmi link=topic=7169.msg679094#msg679094 date=1357323964' Alıntı:
ıuy*u-* s .a millet nabersiz yaw hayırlı akşamlar
a.s
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679102#msg679102 date=1357324954' Alıntı:
evt elektronik olandan olacak kafası çalışan kaynakçı var sıkıntı olmaz :) Ama sanırsam markörün sayısına göre olduğundan tek taraflı ekim yapmak şart olacak.o da çekili mibzerle zaman ve mazot kaybı :S
a.s
konu ne yaw mibzeri dizayn ediyorsunuz
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt