malzemeler....
2 adet 170 cm 6.5 luk u demiri
1 adet çeki halka demiri..
20 cm civarı bir u demiri daha
1 adette 40 cm 6.5 luk u demiri kestirin
römork bağlantı yerlerine 2 adet iç çapı 22 mm olan 10 cm eninde
burç kestiriyoruz...
bunlar malzemelerdi arkadaşlar...
şimdi başlayalım yapmaya...
kaynak bilmeyenler denemesin demedi demeyinnn
şimdi ne yaptık...
u demirlerini sırtsırta verdik çeki halkasını ortaya koyduk ve güzelce kaynak ettik...
burada dikkat edilmesi gereken husus..
özellikle yükün bindiği arka yuvayı iyi kaynatın.
kesme taşıyla bu noktalarda biryerden bu şekil kesiyoruz..
sebebi eğebilmemiz için gerekli ve eğdikten sonra hemen kaynatmayın..
bu şekilde kolayca eğilir..
burada bu işi bi bırakıp römorkun çekiyi takacağınız yerlerinin arasını ölçün ve V şekline getirdiğimiz demirin üzerinde aynı ölçütü bulun oradan tekrar eğeceğiz.
unutmadan şu şekilde 4 adet dilim lama kestirin 25 cm falan.
bunlar o kesip eğdiğimiz yerlere destek olarakbu şekilde monteleyecez.
V şeklinde olan çalışmamızı römortaki takacağımız yerle aynı ölçüde eğeceğiz..
bunlar 1.5 luk sac lama taşlama ile kolayda kesebilirsiniz
destekleme işlemi her iki taraftan yapılmalı
buralara birer tane tırmık yayı bulup kaynatın çeki kolu yere düşmez
koşumda rahatlık sağlar..
çizdiğim yeri biliyorsunuz neresi oraya benim yaptığım gibi bir saç kesip kaynatın güzel görünüp içeride çalışan yaydan korur.
kestirdiğimiz burçları römorka taraf uçlara vida ile garanti altına alarak kaynatıp pimlerini geçirdikmi işlem tamam..
birde antipasta boyayın..
elimden geldiğince anlatmaya çalıştım...
yenisine 400 tl istediler..sadece 150 tlye maloldu.
anlaşılmayan yerlerde yanınızdayım...
2 adet 170 cm 6.5 luk u demiri
1 adet çeki halka demiri..
20 cm civarı bir u demiri daha
1 adette 40 cm 6.5 luk u demiri kestirin
römork bağlantı yerlerine 2 adet iç çapı 22 mm olan 10 cm eninde
burç kestiriyoruz...
bunlar malzemelerdi arkadaşlar...
şimdi başlayalım yapmaya...
kaynak bilmeyenler denemesin demedi demeyinnn

şimdi ne yaptık...
u demirlerini sırtsırta verdik çeki halkasını ortaya koyduk ve güzelce kaynak ettik...
burada dikkat edilmesi gereken husus..
özellikle yükün bindiği arka yuvayı iyi kaynatın.

kesme taşıyla bu noktalarda biryerden bu şekil kesiyoruz..
sebebi eğebilmemiz için gerekli ve eğdikten sonra hemen kaynatmayın..

bu şekilde kolayca eğilir..
burada bu işi bi bırakıp römorkun çekiyi takacağınız yerlerinin arasını ölçün ve V şekline getirdiğimiz demirin üzerinde aynı ölçütü bulun oradan tekrar eğeceğiz.

unutmadan şu şekilde 4 adet dilim lama kestirin 25 cm falan.
bunlar o kesip eğdiğimiz yerlere destek olarakbu şekilde monteleyecez.

V şeklinde olan çalışmamızı römortaki takacağımız yerle aynı ölçüde eğeceğiz..

bunlar 1.5 luk sac lama taşlama ile kolayda kesebilirsiniz
destekleme işlemi her iki taraftan yapılmalı

buralara birer tane tırmık yayı bulup kaynatın çeki kolu yere düşmez
koşumda rahatlık sağlar..

çizdiğim yeri biliyorsunuz neresi oraya benim yaptığım gibi bir saç kesip kaynatın güzel görünüp içeride çalışan yaydan korur.
kestirdiğimiz burçları römorka taraf uçlara vida ile garanti altına alarak kaynatıp pimlerini geçirdikmi işlem tamam..
birde antipasta boyayın..

elimden geldiğince anlatmaya çalıştım...
yenisine 400 tl istediler..sadece 150 tlye maloldu.
anlaşılmayan yerlerde yanınızdayım...