Tümosan Drift Müthiş!

Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: Tümosan Drift Müthiş!

Valla Abi bence Tümo her yönüyle güzel... *098*- fant-*-*-
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: Tümosan Drift Müthiş!

Doğru düşünüyorsun kardeşim bravo ok-*-s ok*0*- *098*-
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: Tümosan Drift Müthiş!

guzel dırıft olmus bunu nerde cekmısler kardes bılıyosan yazzsana ama drıftte kazaya baya yormus motoru arkaya baya agırlık yapmıs motoru salmamıs gıbıme geldı
 
K

kuyucakli_26

: Tümosan Drift Müthiş!

[glow=red,2,300][tt]Güzel paylaşım... Emeğine sağlık.... [/tt][/glow] ok*0*-
 
Katılım
21.01.2008
Mesajlar
20
: Tümosan Drift Müthiş!

bu drifti mf 135 lik bile yapar niye abartılıyoki tümosan iyi yerli üretim ama türkiyede ne avrupa var ne baska yerde
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: Tümosan Drift Müthiş!

salih link=topic=581.msg4634#msg4634 date=1200589990' Alıntı:
guzel dırıft olmus bunu nerde cekmısler kardes bılıyosan yazzsana ama drıftte kazaya baya yormus motoru arkaya baya agırlık yapmıs motoru salmamıs gıbıme geldı
DEDİĞİN DOĞRU SALİH KARDEŞİM BENDE İLK İZLEDİĞİMDE ÖYLE DEMİŞTİM... ok-*-s ok*0*-
mmg55 link=topic=581.msg5368#msg5368 date=1200903870' Alıntı:
bu drifti mf 135 lik bile yapar niye abartılıyoki tümosan iyi yerli üretim ama türkiyede ne avrupa var ne baska yerde
YAPIYORSA SENDE BUL VİDEOSUNU KOY MF YE GÖRELİM. ONDAN SONRA YORUMUMUZU YAPARIZ... slk-*-s
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: Tümosan Drift Müthiş!

OLSUN.HER MOTOR YAPAR... ONA BİRŞEY DEDİĞİM YOK HA BEN HERKESLE PAYLAŞAYIM DİYE Bİ KOYUYUM DEDİM VİDEOYU...
 
Katılım
01.04.2008
Mesajlar
1,084
Konum
Kırklareli

Ynt: Tümosan Drift Müthiş!

kardeşim TÜRK insanı güzel dir cesurdur ee motorumuz da yerlı mal sahibine benzermiş derler tümosanda bizim gibi guzel
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt