En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Bende alcam da yazılayim diyorum hep erteleniyor galiba heyecan yapıp kalmaktan korkuyorum [emoji3]
2 senedir bellerim benide babam engelliyor Mahmut abi, her halde turşumu mu kuracak ne :D Kendisi 33 yaşında aldı herhalde istikrar bozulmasın istiyor.
 
Bugün Erkunt bayinin önünden geçtim her modelden var [emoji1]
Heralde Erkunt ta üretim sıkıntısı yok sanki
IMG_20201122_114843.jpg
IMG_20201122_114912.jpg
 
Bu sene deneme amaclı fig dize kadar geldimi biçmeden altina yatircam dogal gubre olsun diye eger çeltik verimine faydası olursa ertesi sene daha cok ekecem 25.30 dekar bi deneme yaptim nasipse sonucları celtik harmani belli olur
Avrupa da yapıyorlar bu uygulamayı büyük ihtimalle iyi sonuç alırsın dostum organik madde yükselir bide fiğ toprağa azot bırakıyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama eminim ki faydalı olacaktır
 

Beğendin mi td yi benim hoşuma gidiyor yavaş olmasa iyi ama dün gece td 100 40 km hızla gidiyordu 2020 model nasıl oldu anlamadım
Aslında TD'yle 2017'de komşumun yazınki işçisiyken tanışmıştım. Gece soğukta tarlaya gitmek için kullanırdım sadece. Ama iyi ve kötü yönlerini o zaman ayırt etmeme yetmişti. Şimdi de ilk defa iş yaparken kullanma fırsatım oldu.

Bugün beni çok şaşırttı. Kubotaya taktığım pullukla takviye 2'de sürüme başladım. Bir kaç kere 3'ü denedim yemedi. Sanırım 640'la pancar çekerken gidip geldiğim sıralar denk gelmiş. Akşama doğru takviye 3, 1800 devir, 6km/h ile rahat gittiğini farkettim. Ama tarlanın yarısı bitmişti biraz geç oldu. Toprağın en üst 10cm'i çok sıkışmış, çıkan kesek ordan çıkıyordu. Şartlar zorlu olmasına rağmen ve tekerleri nerdeyse bitmiş olmasına rağmen M6040'ın mısır yerinde gittiği hızda, aynı derinlikte, daha az patinajla gidiyordu. Kubota 4 sınıfı bu 5; arada 1.5 tona yakın fark var ama inan ben bu kadarını beklemiyordum.

Motor 3000 küsür saatte, 2013'de alınmıştı. Ufak defek arızası çok olmuş belli hiç birşey çalışmıyor. El gazı bile yok. Tabiki 640'ın stop çubuğuna bulduğum yaratıcı çözüm gibi bunada bir çare buldum :D . El gazını çekip römorkun 2 tane kapak pimini araya koydum. boştayken 2000 devir çeviriyordu. El gazı o haldeyken geri geri yanaşıyordum. Bir kaç tur sonra debriyajdan gacur gucur ses gelmeye başladı. Sahibi 2017 sezonunda 1 ay içinde 3 kere debriyaj sorunu yüzünden böldürmüştü.Klasik yerli CNH kalitesi, elimde kalacak diye korktum gazı tekrar ayağıma aldım. Şuan sağ ayağım, dizim acayip ağrıyor. Klima,sıcak ayarı felan bozuktu zaten ( genelde TDlerin bu saatlerde düzgün çalışan birşeyi kalmadığı için normal kabul ediyorum) . İleri - gerisi bu motorun debriyajlıydı. İlk geldiği zamanlarda senkromeç yemişti.İleri geriye cart curt etmeden geçmiyor. Bazen 2 tekere tokatlayınca geçiyor. Tabi shuttle'ın bağlı olduğu, direksiyon ve hemen altındaki plastik bundan etkileniş olacak ki tokat manyağı gibi boşluk yapmış :) . Debirajı aşırı zorlaşmış, sanırım halatın içinde deformasyon var. İnip brodwaye binince brodwayinki bile yanında pamuk kalıyordu. Frenleri, yolda yavaş olmasını, Vitesin uzak olmasından dolayı 1. ve 3. vitese atarkenki koltuktan 20 cm uzaklaşmayı, hidrolik kollarındaki aşırı sertliği, hoplamasını sıkıntılarını bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum.

40km/h hıza sahip olanlar opsiyonla alınıyor.
 
Aslında TD'yle 2017'de komşumun yazınki işçisiyken tanışmıştım. Gece soğukta tarlaya gitmek için kullanırdım sadece. Ama iyi ve kötü yönlerini o zaman ayırt etmeme yetmişti. Şimdi de ilk defa iş yaparken kullanma fırsatım oldu.

Bugün beni çok şaşırttı. Kubotaya taktığım pullukla takviye 2'de sürüme başladım. Bir kaç kere 3'ü denedim yemedi. Sanırım 640'la pancar çekerken gidip geldiğim sıralar denk gelmiş. Akşama doğru takviye 3, 1800 devir, 6km/h ile rahat gittiğini farkettim. Ama tarlanın yarısı bitmişti biraz geç oldu. Toprağın en üst 10cm'i çok sıkışmış, çıkan kesek ordan çıkıyordu. Şartlar zorlu olmasına rağmen ve tekerleri nerdeyse bitmiş olmasına rağmen M6040'ın mısır yerinde gittiği hızda, aynı derinlikte, daha az patinajla gidiyordu. Kubota 4 sınıfı bu 5; arada 1.5 tona yakın fark var ama inan ben bu kadarını beklemiyordum.

Motor 3000 küsür saatte, 2013'de alınmıştı. Ufak defek arızası çok olmuş belli hiç birşey çalışmıyor. El gazı bile yok. Tabiki 640'ın stop çubuğuna bulduğum yaratıcı çözüm gibi bunada bir çare buldum :D . El gazını çekip römorkun 2 tane kapak pimini araya koydum. boştayken 2000 devir çeviriyordu. El gazı o haldeyken geri geri yanaşıyordum. Bir kaç tur sonra debriyajdan gacur gucur ses gelmeye başladı. Sahibi 2017 sezonunda 1 ay içinde 3 kere debriyaj sorunu yüzünden böldürmüştü.Klasik yerli CNH kalitesi, elimde kalacak diye korktum gazı tekrar ayağıma aldım. Şuan sağ ayağım, dizim acayip ağrıyor. Klima,sıcak ayarı felan bozuktu zaten ( genelde TDlerin bu saatlerde düzgün çalışan birşeyi kalmadığı için normal kabul ediyorum) . İleri - gerisi bu motorun debriyajlıydı. İlk geldiği zamanlarda senkromeç yemişti.İleri geriye cart curt etmeden geçmiyor. Bazen 2 tekere tokatlayınca geçiyor. Tabi shuttle'ın bağlı olduğu, direksiyon ve hemen altındaki plastik bundan etkileniş olacak ki tokat manyağı gibi boşluk yapmış :) . Debirajı aşırı zorlaşmış, sanırım halatın içinde deformasyon var. İnip brodwaye binince brodwayinki bile yanında pamuk kalıyordu. Frenleri, yolda yavaş olmasını, Vitesin uzak olmasından dolayı 1. ve 3. vitese atarkenki koltuktan 20 cm uzaklaşmayı, hidrolik kollarındaki aşırı sertliği, hoplamasını sıkıntılarını bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum.

40km/h hıza sahip olanlar opsiyonla alınıyor.

Nasıl bi opsiyon delta bluemaster masterdrive 3 opsiyon var
 
Aleyküm selam,
Alan satandan umarmış.
Yapmaya kalksak bir günde yapılacak bir araba değil,
İş kapasitesi olarak 1 ton pancar taşıyabilir.
Köstek takozu, aparatı görünmüyor.
Sulama borusu römorku olarak kullanmıştık.
Kandıra bize yakın , ahali artık Ford Transit kullanıyor.
Bu arabaların modası geçti , kullanım miadı doldu.
hocam,
kullanmak için değil,
antika niyetine. :)
 
Nasıl bi opsiyon delta bluemaster masterdrive 3 opsiyon var
@Cengizhan-KILIÇ üyemiz youtube'daki bir videosunda 40km/h opsiyonundan bahsetmişti.

3 modelin içindede değişkenlikler var. Mesela BlueMaster modellerde kabin, sürüngen vites , Powershuttle ve TD110 için 1000 devir PTO opsiyonu da var.
 

Benzer Konular