En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679102#msg679102 date=1357324954' Alıntı:
evt elektronik olandan olacak kafası çalışan kaynakçı var sıkıntı olmaz :) Ama sanırsam markörün sayısına göre olduğundan tek taraflı ekim yapmak şart olacak.o da çekili mibzerle zaman ve mazot kaybı :S
a.s
sızın mıbzerın 2012 modellerınde yokmu onlardan kopyala yapıstır yapsan
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679110#msg679110 date=1357325531' Alıntı:
sızın mıbzerın 2012 modellerınde yokmu onlardan kopyala yapıstır yapsan
yok bizim çekili ya şanzımanlı mibzerlerde var bu sistem.Ama bizimkilere yapılmayacak birşey değil.Markörün attığı tura göre ayarlıyo.Kabaca 3 turda bir iz bırakıyo mesela.Olur olmaya da dediğim gibi tek taraflı ekmek gerekir o da çekili mibzerle sıkıntılı
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679113#msg679113 date=1357325820' Alıntı:
yok bizim çekili ya şanzımanlı mibzerlerde var bu sistem.Ama bizimkilere yapılmayacak birşey değil.Markörün attığı tura göre ayarlıyo.Kabaca 3 turda bir iz bırakıyo mesela.Olur olmaya da dediğim gibi tek taraflı ekmek gerekir o da çekili mibzerle sıkıntılı
senın dedıgın ılac veya gubre atarken kı ızlerı bırakan sıstem mı :D bende sey sandıydım :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679118#msg679118 date=1357326182' Alıntı:
senın dedıgın ılac veya gubre atarken kı ızlerı bırakan sıstem mı :D bende sey sandıydım :D
la markorü mü diyon sen ya :D onun civata delikleri bile hazır mibzerde :D birtek takmayı uygun görmemiş sayın şakalak tarım makinaları :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679121#msg679121 date=1357326254' Alıntı:
la markorü mü diyon sen ya :D onun civata delikleri bile hazır mibzerde :D birtek takmayı uygun görmemiş sayın şakalak tarım makinaları :)
:D anlasamadık :D
samsunbafra link=topic=7169.msg679134#msg679134 date=1357326749' Alıntı:
slm ahali...ertaç naber....nasıl yeni yıl oralarda...
a.s. ayhan abı .. ıyı be abı ne olsun kral dı mf ceker nh cekemez :D konya fuarına gelecek mısın?
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bereket. link=topic=7169.msg679143#msg679143 date=1357327102' Alıntı:
belgesel ve fendt ' ler muhteşem..............................
evt hakkaten :)

samsunbafra link=topic=7169.msg679134#msg679134 date=1357326749' Alıntı:
slm ahali...ertaç naber....nasıl yeni yıl oralarda...
a.s abi

ertac sahın link=topic=7169.msg679138#msg679138 date=1357326956' Alıntı:
:D anlasamadık :D a.s. ayhan abı .. ıyı be abı ne olsun kral dı mf ceker nh cekemez :D konya fuarına gelecek mısın?
la şimdi hani laç gübre için iz bırakıyo ya mibzer.Ben ondan bahsediyorum :D anlaştık mı :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679145#msg679145 date=1357327166' Alıntı:
evt hakkaten :)
a.s abi
la şimdi hani laç gübre için iz bırakıyo ya mibzer.Ben ondan bahsediyorum :D anlaştık mı :D
o da kolay da pıston cıkıslarından kontrollu yaparız ne zaman ındırecegını sen aklında tutarsın bıde o ısı trakyalı abılerımızden bılgı alarak yapmak lazım allah muhafaza tarlanın yarısı bos kalmasın :D :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679145#msg679145 date=1357327166' Alıntı:
evt hakkaten :)
a.s abi
la şimdi hani laç gübre için iz bırakıyo ya mibzer.Ben ondan bahsediyorum :D anlaştık mı :D
ya sen havalı mibzerden mi bahsedion hani (karık) bırakıyo aralarda :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

azmi link=topic=7169.msg679152#msg679152 date=1357327499' Alıntı:
ya sen havalı mibzerden mi bahsedion hani (karık) bırakıyo aralarda :S
yok yok azmi hububat mibzerleri gübre ve ilaç için belli aralıklarda ekim yapmıyor.Yani traktörle gideceğin yer belli.Özellikle gübreden tasarruf için.Orasını ekmiyor yani.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679155#msg679155 date=1357327595' Alıntı:
yok yok azmi hububat mibzerleri gübre ve ilaç için belli aralıklarda ekim yapmıyor.Yani traktörle gideceğin yer belli.Özellikle gübreden tasarruf için.Orasını ekmiyor yani.
süper anlattın da hiç bişey anlamadım bizim sıradan mibzerler ne takıoz şimdi onu söle :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679155#msg679155 date=1357327595' Alıntı:
yok yok azmi hububat mibzerleri gübre ve ilaç için belli aralıklarda ekim yapmıyor.Yani traktörle gideceğin yer belli.Özellikle gübreden tasarruf için.Orasını ekmiyor yani.
sızın mıbzerın ıs sonunda ıcını temızlemek ıcın damaklar acılıyor mu ? tohumu doken dıslılerın altındakı ..
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679155#msg679155 date=1357327595' Alıntı:
yok yok azmi hububat mibzerleri gübre ve ilaç için belli aralıklarda ekim yapmıyor.Yani traktörle gideceğin yer belli.Özellikle gübreden tasarruf için.Orasını ekmiyor yani.
tamam şimdi anladım dikkatli okuyunca oluyormuş ee kim yapıyor şimdi bunu :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679161#msg679161 date=1357327865' Alıntı:
sızın mıbzerın ıs sonunda ıcını temızlemek ıcın damaklar acılıyor mu ? tohumu doken dıslılerın altındakı ..
evt açılıyor iki başta birer kol var yarı yarıya yani

azmi link=topic=7169.msg679158#msg679158 date=1357327723' Alıntı:
süper anlattın da hiç bişey anlamadım bizim sıradan mibzerler ne takıoz şimdi onu söle :)
Onu çekili mibzere koymaya çalışıyoruz bizim mibzerlere koymaya çalışıyorz :)

anayurtlu link=topic=7169.msg679162#msg679162 date=1357327873' Alıntı:
çağrı ertaç konu ne la bi test çözdüm geldim valla bi halt anlamadım yaktık herhalde beyni :D
bilader yok mu izli eken mibzerler,ilaç gübre için falan traktör izini ekmiyor boş bırakıyo belli aralıklarla.Onu bizim mibzerlere takıyoz.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg679166#msg679166 date=1357328225' Alıntı:
la ne uğraşcan onunla zaten 2 kere girdin mi kendiliğinden iz oluşuyo :D
la bi icat yapacak adamları engelleme :D bilader 2009 mibzer duruken gidip 12bin lira vermeyelim :D fazla eksik özellikle gübre atmamak mesele bilader.zaten 1500 lira gibi bişey sistem
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679165#msg679165 date=1357328128' Alıntı:
evt açılıyor iki başta birer kol var yarı yarıya yani
Onu çekili mibzere koymaya çalışıyoruz bizim mibzerlere koymaya çalışıyorz :)
bilader yok mu izli eken mibzerler,ilaç gübre için falan traktör izini ekmiyor boş bırakıyo belli aralıklarla.Onu bizim mibzerlere takıyoz.
hacı şimdi ona demirci ve ii bir usta lazım nasıl olur bilmem artık uğraştırır gibi :) duva*-*0
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt