sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyoanayurtlu link=topic=7169.msg681221#msg681221 date=1357593961' Alıntı:as bilader iyi kurtarmışsın vallaBu arada lastik olarak bridgestone blizzak tercihimdir
![]()
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-snailyetek link=topic=7169.msg681223#msg681223 date=1357594084' Alıntı:S.a hayırlı geceler, bir kar yağar ince ince,samanı kıt olan besicilerin hali nice.Lastik te Petlası tek geçerim, r 9 değil sanki Jeep Grand charoke.
![]()
anayurtlu link=topic=7169.msg681208#msg681208 date=1357593452' Alıntı:as burda birazcık kar yağdı ve durdu. kuru ayaz kaldığı yerden devam ediyor. düşen pizzacıların pizzalarını al boşa gitmesin yiriz burda![]()
a.s abi petlas mı aman aman uzak dursunnailyetek link=topic=7169.msg681223#msg681223 date=1357594084' Alıntı:S.a hayırlı geceler, bir kar yağar ince ince,samanı kıt olan besicilerin hali nice.Lastik te Petlası tek geçerim, r 9 değil sanki Jeep Grand charoke.
![]()
la freni bıraksa toplayacak ama nerdeeeÇağrı link=topic=7169.msg681226#msg681226 date=1357594189' Alıntı:sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyoyazlık lastikler bridgestone ama kışlıkta snowaysin dadı başga bilader
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-sgoodyear var çivili bizim broadwayde arkada yazlık lastikler önü doğru gidiyo da arkası peşinden gelmiyo
![]()
zuha-*-s pizzacıyı öyle korumazlarserdar437065 link=topic=7169.msg681232#msg681232 date=1357594461' Alıntı:pizza kutusunu sağlama almışlar bi düşse şety*-*
Valla önlere kar tipi olanları taktım, arkalar yazlık la idare etsin dedim, broadwey tam mevlana oldu.Çağrı link=topic=7169.msg681226#msg681226 date=1357594189' Alıntı:sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyoyazlık lastikler bridgestone ama kışlıkta snowaysin dadı başga bilader
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-sgoodyear var çivili bizim broadwayde arkada yazlık lastikler önü doğru gidiyo da arkası peşinden gelmiyo
![]()
a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyimtümosan 8095 link=topic=7169.msg681237#msg681237 date=1357594659' Alıntı:s.a hayırlı akşamlar arkadaşlar.ben bi kaç sayfa geriden başlayım gündem dekikonu neymiş.
biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktıkanayurtlu link=topic=7169.msg681235#msg681235 date=1357594588' Alıntı:a.s abi petlas mı aman aman uzak dursun
la freni bıraksa toplayacak ama nerdeee
Lastik konusunda snoways hiç kullanmadık bilemeyecem ama toyotaya bridgestone blizzak aldık araba ne yaparsam yapıyom kaymıyodu patiyi bile bıraktıydı ordan biliyom
zuha-*-s pizzacıyı öyle korumazlar
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyonailyetek link=topic=7169.msg681240#msg681240 date=1357594698' Alıntı:Valla önlere kar tipi olanları taktım, arkalar yazlık la idare etsin dedim, broadwey tam mevlana oldu.Lastikler tavan da duracağına takayım bari.
a.s abi özet geçersek kar kış lastiktümosan 8095 link=topic=7169.msg681237#msg681237 date=1357594659' Alıntı:s.a hayırlı akşamlar arkadaşlar.ben bi kaç sayfa geriden başlayım gündem dekikonu neymiş.
anayurtlu link=topic=7169.msg681243#msg681243 date=1357594817' Alıntı:a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyimkar kış hava durumu ve araç lastikleri konumuz
Kralada kar lastiği lazım.Çağrı link=topic=7169.msg681244#msg681244 date=1357594866' Alıntı:biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktıkgüzel lastikmiş bilader dediğin gibi kayma yok benim hoşuma gitti.Tanıdık lastikçi var bir bridgestone lassa falan hemen hemen birçok lastik var bizim de baştan gönlümüz bridgestonedan yanaydı yazlık lastikler ondan,adam ısrarla lassa önerdi deseni falan da hoşumuza gitti bir bildiği varmış
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyo
a.s abi özet geçersek kar kış lastik![]()
Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.serdar437065 link=topic=7169.msg681247#msg681247 date=1357594987' Alıntı:ben bizim kamile diyemde tankerle kireç rampasına su dökek iki traktör yolda kalanları çekeriz kış sezonunda traktörlerin taksidi çıksa yeter grin-*-s şety*-*
geçde olsa yetiştim barış bey.teşekkür ettim.anayurtlu link=topic=7169.msg681243#msg681243 date=1357594817' Alıntı:a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyimkar kış hava durumu ve araç lastikleri konumuz
Özka bizim burda epey yaygınlaştı tabi ki önce millet ucuz diye aldınailyetek link=topic=7169.msg681250#msg681250 date=1357595072' Alıntı:Kralada kar lastiği lazım.Ne öneririsiniz, gönlüm Lassa dan yana, bütçe Özka dan yana.
Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.
![]()
Çağrı link=topic=7169.msg681244#msg681244 date=1357594866' Alıntı:biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktıkgüzel lastikmiş bilader dediğin gibi kayma yok benim hoşuma gitti.Tanıdık lastikçi var bir bridgestone lassa falan hemen hemen birçok lastik var bizim de baştan gönlümüz bridgestonedan yanaydı yazlık lastikler ondan,adam ısrarla lassa önerdi deseni falan da hoşumuza gitti bir bildiği varmış
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyo
a.s abi özet geçersek kar kış lastik![]()
nailyetek link=topic=7169.msg681250#msg681250 date=1357595072' Alıntı:Kralada kar lastiği lazım.Ne öneririsiniz, gönlüm Lassa dan yana, bütçe Özka dan yana.
Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.
![]()
site sunucusundan kaynaklanıyo abi biraz yavaş malesef bils-*-tümosan 8095 link=topic=7169.msg681251#msg681251 date=1357595125' Alıntı:geçde olsa yetiştim barış bey.teşekkür ettim.
site biraz yavaşmı bendemi sorun.
o kötü olmuş la :Sanayurtlu link=topic=7169.msg681260#msg681260 date=1357595450' Alıntı:la bizim 4 tane bridgestone toyotada gitti daha 2 3 aylıktı mitsubishiye olmadı duva*-*0 mitsununda arkalar pek iç açıcı değil yüklenirsen 3. vitese kadar yanlayarak gidiliyo ;D
Valla abi bütçeyi biraz zorlayıp sağlam bişey al derim Allah korusun bi kaza olsa iş işten geçer gider.
site sunucusundan kaynaklanıyo abi biraz yavaş malesef bils-*-
a.s bilader ne renk onu söyle ergut mu yoksa ;DTokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:s.a. ahali![]()
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef![]()
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor![]()
A.s bilader ne alıyonuz söyle bakıyımTokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:s.a. ahali![]()
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef![]()
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor![]()
yok lan almıyoruz siteye ateşe vermenÇağrı link=topic=7169.msg681262#msg681262 date=1357595574' Alıntı:o kötü olmuş la :S
a.s bilader ne renk onu söyle ergut mu yoksa ;D
alacağımız zaman söyleyeceğim biladerim hiç şüpen olmasınanayurtlu link=topic=7169.msg681263#msg681263 date=1357595574' Alıntı:A.s bilader ne alıyonuz söyle bakıyım![]()
A.selam Ali, babanı boş kaldıkça yolla galericiler sitesine, faydasını görürsün.Tokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:s.a. ahali![]()
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef![]()
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor![]()
Kar yağdı, yumurtalar donar yazalım, vala hayır haber yok. Hacımmete soralım bakalım ne olmuş adamlara bende meraklandım.tümosan 8095 link=topic=7169.msg681259#msg681259 date=1357595450' Alıntı:nail abi filikcilerden haber varmı.sürdüğün tarlaya yumurtamı ekecen diye yazmıştı.şuna he devekuşu yada bıldırcın yumurtası ekcez beraber nail abiyle diye yazayım dedim gülmeden yazamadım.