En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a hayırlı geceler, bir kar yağar ince ince,samanı kıt olan besicilerin hali nice.:) Lastik te Petlası tek geçerim, r 9 değil sanki Jeep Grand charoke.:D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681221#msg681221 date=1357593961' Alıntı:
as bilader iyi kurtarmışsın valla ;) Bu arada lastik olarak bridgestone blizzak tercihimdir :D
sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyo :) yazlık lastikler bridgestone ama kışlıkta snowaysin dadı başga bilader :)

nailyetek link=topic=7169.msg681223#msg681223 date=1357594084' Alıntı:
S.a hayırlı geceler, bir kar yağar ince ince,samanı kıt olan besicilerin hali nice.:) Lastik te Petlası tek geçerim, r 9 değil sanki Jeep Grand charoke.:D
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-s :) goodyear var çivili bizim broadwayde arkada yazlık lastikler önü doğru gidiyo da arkası peşinden gelmiyo :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681208#msg681208 date=1357593452' Alıntı:
as burda birazcık kar yağdı ve durdu. kuru ayaz kaldığı yerden devam ediyor. düşen pizzacıların pizzalarını al boşa gitmesin yiriz burda :D

pizza kutusunu sağlama almışlar bi düşse şety*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg681223#msg681223 date=1357594084' Alıntı:
S.a hayırlı geceler, bir kar yağar ince ince,samanı kıt olan besicilerin hali nice.:) Lastik te Petlası tek geçerim, r 9 değil sanki Jeep Grand charoke.:D
a.s abi petlas mı aman aman uzak dursun :D

Çağrı link=topic=7169.msg681226#msg681226 date=1357594189' Alıntı:
sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyo :) yazlık lastikler bridgestone ama kışlıkta snowaysin dadı başga bilader :)
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-s :) goodyear var çivili bizim broadwayde arkada yazlık lastikler önü doğru gidiyo da arkası peşinden gelmiyo :D
la freni bıraksa toplayacak ama nerdeee

Lastik konusunda snoways hiç kullanmadık bilemeyecem ama toyotaya bridgestone blizzak aldık araba ne yaparsam yapıyom kaymıyodu patiyi bile bıraktıydı ordan biliyom :D

serdar437065 link=topic=7169.msg681232#msg681232 date=1357594461' Alıntı:
pizza kutusunu sağlama almışlar bi düşse şety*-*
zuha-*-s pizzacıyı öyle korumazlar
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681226#msg681226 date=1357594189' Alıntı:
sorma şu freni bırakın arkadaş millet basıyo frene sürüklene sürüklene geliyo :) yazlık lastikler bridgestone ama kışlıkta snowaysin dadı başga bilader :)
a.s abi petlası sevmiyoruz noo-*-s :) goodyear var çivili bizim broadwayde arkada yazlık lastikler önü doğru gidiyo da arkası peşinden gelmiyo :D
Valla önlere kar tipi olanları taktım, arkalar yazlık la idare etsin dedim, broadwey tam mevlana oldu.:) Lastikler tavan da duracağına takayım bari.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg681237#msg681237 date=1357594659' Alıntı:
s.a hayırlı akşamlar arkadaşlar.ben bi kaç sayfa geriden başlayım gündem dekikonu neymiş.
a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyim :D kar kış hava durumu ve araç lastikleri konumuz
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681235#msg681235 date=1357594588' Alıntı:
a.s abi petlas mı aman aman uzak dursun :D
la freni bıraksa toplayacak ama nerdeee

Lastik konusunda snoways hiç kullanmadık bilemeyecem ama toyotaya bridgestone blizzak aldık araba ne yaparsam yapıyom kaymıyodu patiyi bile bıraktıydı ordan biliyom :D
zuha-*-s pizzacıyı öyle korumazlar
biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktık :) güzel lastikmiş bilader dediğin gibi kayma yok benim hoşuma gitti.Tanıdık lastikçi var bir bridgestone lassa falan hemen hemen birçok lastik var bizim de baştan gönlümüz bridgestonedan yanaydı yazlık lastikler ondan,adam ısrarla lassa önerdi deseni falan da hoşumuza gitti bir bildiği varmış :)

nailyetek link=topic=7169.msg681240#msg681240 date=1357594698' Alıntı:
Valla önlere kar tipi olanları taktım, arkalar yazlık la idare etsin dedim, broadwey tam mevlana oldu.:) Lastikler tavan da duracağına takayım bari.
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyo :D


tümosan 8095 link=topic=7169.msg681237#msg681237 date=1357594659' Alıntı:
s.a hayırlı akşamlar arkadaşlar.ben bi kaç sayfa geriden başlayım gündem dekikonu neymiş.
a.s abi özet geçersek kar kış lastik :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ben bizim kamile diyemde tankerle kireç rampasına su dökek iki traktör yolda kalanları çekeriz kış sezonunda traktörlerin taksidi çıksa yeter grin-*-s şety*-*
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681243#msg681243 date=1357594817' Alıntı:
a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyim :D kar kış hava durumu ve araç lastikleri konumuz
Çağrı link=topic=7169.msg681244#msg681244 date=1357594866' Alıntı:
biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktık :) güzel lastikmiş bilader dediğin gibi kayma yok benim hoşuma gitti.Tanıdık lastikçi var bir bridgestone lassa falan hemen hemen birçok lastik var bizim de baştan gönlümüz bridgestonedan yanaydı yazlık lastikler ondan,adam ısrarla lassa önerdi deseni falan da hoşumuza gitti bir bildiği varmış :)
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyo :D

a.s abi özet geçersek kar kış lastik :)
Kralada kar lastiği lazım.:) Ne öneririsiniz, gönlüm Lassa dan yana, bütçe Özka dan yana.:)
serdar437065 link=topic=7169.msg681247#msg681247 date=1357594987' Alıntı:
ben bizim kamile diyemde tankerle kireç rampasına su dökek iki traktör yolda kalanları çekeriz kış sezonunda traktörlerin taksidi çıksa yeter grin-*-s şety*-*
Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.:)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681243#msg681243 date=1357594817' Alıntı:
a.s mehmet abi geriye gitme yetişemezsin boşver ben sana konuyu özetleyim :D kar kış hava durumu ve araç lastikleri konumuz
geçde olsa yetiştim barış bey.teşekkür ettim.
site biraz yavaşmı bendemi sorun.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg681250#msg681250 date=1357595072' Alıntı:
Kralada kar lastiği lazım.:) Ne öneririsiniz, gönlüm Lassa dan yana, bütçe Özka dan yana.:)Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.:)
Özka bizim burda epey yaygınlaştı tabi ki önce millet ucuz diye aldı :D sonradan memnun kalıyolarmış heralde nerdeyse kaplamayla aynı fiyataydı yanlışım yoksa,ben kullanmadım ama kullananların hoşuna gidiyomuş.Gerçi kötü olsa da birçoğu söylemez kötü diye,kendilerine yakıştırmazlar :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

s.a. ahali :)
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef :D
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

sadece aslanapa servisi olsa iyi abi çavdarhisar-simav-gediz-şaphane -uşak-izmir tarafına giden otobüslerde kalır aslında şaka makaya iyi para var bu işte donmaişinide abi traktörler boşta kalmaz kaleriferi açar otururuk içinde bide keyif çayı oh cidd*-*-*
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nail abi filikcilerden haber varmı.sürdüğün tarlaya yumurtamı ekecen diye yazmıştı.şuna he devekuşu yada bıldırcın yumurtası ekcez beraber nail abiyle diye yazayım dedim gülmeden yazamadım.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681244#msg681244 date=1357594866' Alıntı:
biz de bu sene ilk aldık akşam arkadaşlarla teste çıktık :) güzel lastikmiş bilader dediğin gibi kayma yok benim hoşuma gitti.Tanıdık lastikçi var bir bridgestone lassa falan hemen hemen birçok lastik var bizim de baştan gönlümüz bridgestonedan yanaydı yazlık lastikler ondan,adam ısrarla lassa önerdi deseni falan da hoşumuza gitti bir bildiği varmış :)
lastik varsa tak gitsin abi,broadway zaten dingildek araba arkada yaz tipi oldu mu fıldır fıldır dönüveriyo :D

a.s abi özet geçersek kar kış lastik :)

la bizim 4 tane bridgestone toyotada gitti daha 2 3 aylıktı mitsubishiye olmadı duva*-*0 mitsununda arkalar pek iç açıcı değil yüklenirsen 3. vitese kadar yanlayarak gidiliyo ;D

nailyetek link=topic=7169.msg681250#msg681250 date=1357595072' Alıntı:
Kralada kar lastiği lazım.:) Ne öneririsiniz, gönlüm Lassa dan yana, bütçe Özka dan yana.:)Donarsınız laa, oralarda. Sabah ilk kalan Aslanapa memur servisi olur.:)

Valla abi bütçeyi biraz zorlayıp sağlam bişey al derim Allah korusun bi kaza olsa iş işten geçer gider.

tümosan 8095 link=topic=7169.msg681251#msg681251 date=1357595125' Alıntı:
geçde olsa yetiştim barış bey.teşekkür ettim.
site biraz yavaşmı bendemi sorun.
site sunucusundan kaynaklanıyo abi biraz yavaş malesef bils-*-
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg681260#msg681260 date=1357595450' Alıntı:
la bizim 4 tane bridgestone toyotada gitti daha 2 3 aylıktı mitsubishiye olmadı duva*-*0 mitsununda arkalar pek iç açıcı değil yüklenirsen 3. vitese kadar yanlayarak gidiliyo ;D

Valla abi bütçeyi biraz zorlayıp sağlam bişey al derim Allah korusun bi kaza olsa iş işten geçer gider.
site sunucusundan kaynaklanıyo abi biraz yavaş malesef bils-*-
o kötü olmuş la :S

Tokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:
s.a. ahali :)
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef :D
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor :D
a.s bilader ne renk onu söyle ergut mu yoksa ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:
s.a. ahali :)
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef :D
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor :D
A.s bilader ne alıyonuz söyle bakıyım :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg681262#msg681262 date=1357595574' Alıntı:
o kötü olmuş la :S
a.s bilader ne renk onu söyle ergut mu yoksa ;D
yok lan almıyoruz siteye ateşe vermen :D ;D
babam ergut diyor ben hayır diyorum alacak olursak da aldırmamayı planlıyorum :D
anayurtlu link=topic=7169.msg681263#msg681263 date=1357595574' Alıntı:
A.s bilader ne alıyonuz söyle bakıyım :D
alacağımız zaman söyleyeceğim biladerim hiç şüpen olmasın :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Tokmakcı link=topic=7169.msg681255#msg681255 date=1357595350' Alıntı:
s.a. ahali :)
babam bugün galericideymiş , bi tanıdığa traktör almışlar , gübre ye mazota yatırılmayacak para olmasa kral yarın gidici ama daha bizimle malesef :D
ikna edemedim değiştirelim diye istiyor ama olmaz diyor :D
A.selam Ali, babanı boş kaldıkça yolla galericiler sitesine, faydasını görürsün.
tümosan 8095 link=topic=7169.msg681259#msg681259 date=1357595450' Alıntı:
nail abi filikcilerden haber varmı.sürdüğün tarlaya yumurtamı ekecen diye yazmıştı.şuna he devekuşu yada bıldırcın yumurtası ekcez beraber nail abiyle diye yazayım dedim gülmeden yazamadım.
Kar yağdı, yumurtalar donar yazalım, vala hayır haber yok. Hacımmete soralım bakalım ne olmuş adamlara bende meraklandım.
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt