Güncel Buğday Fiyatları

Katılım
19.10.2016
Mesajlar
257
Şehir
köy
Yemlik sayılacak derecedeki buğdayı 2 den verdim 10 ton civarı 1ay önce harmanda 1.80 1.90 dan başlar alım kaliteli buğday 2.10 2.30arası rahat görür görse ne olcak maliyetler almış yürümüş geçenlerde 300 bin TL param var kuru 200mü 300 mü dönüm tarla var ekipman traktör alcam tarım yapcam diyen bir arkadaş vardı şubat ortası dolar 7.30 lardan satıştaydı tarihli olarak gün gün bakalabilir 300 bin dolar alsaydı bugün satsa 32 bin kar koyuyordu e yılda 2 kez böle bir durum oluyor olur dahada 60 temiz para ana para zaten dolar n işin var sapla samanla sürdüm sürecem bittmi oldu olmadı gübresi ilacı yağdı yağmadı ya emeğin işçiliğinin hiç hesapta yok
 
Katılım
10.08.2017
Mesajlar
10
Şehir
Kırklareli
Ynt: Güncel Buğday Fiyatları


ömer bey bu fiyatlar güzel .nola harman zamanıda bu fiyatlara gitse vatandaşın buğdayı.
Hocam ne güzeli ya
2012 2021 fiyatlara bakıyorum traktör 5 kat araba 6-7 kat artmış bizim buğday 3 kat artmış, diğer herşey de aşağı yukarı bunun gibi, gümrük açıp yurt dışından buğday almayı biliyorlar. Bize de açsalar ya ben trakyadayım gideyim Bulgaristandan mazot alayım gübre alayım 2005 model falan fendt alayım, nerde...
 
Katılım
03.03.2020
Mesajlar
348
Şehir
tekirdağ
Hocam ne güzeli ya
2012 2021 fiyatlara bakıyorum traktör 5 kat araba 6-7 kat artmış bizim buğday 3 kat artmış, diğer herşey de aşağı yukarı bunun gibi, gümrük açıp yurt dışından buğday almayı biliyorlar. Bize de açsalar ya ben trakyadayım gideyim Bulgaristandan mazot alayım gübre alayım 2005 model falan fendt alayım, nerde...
Hayali bile güzel geldi be 😅
 
Katılım
03.03.2020
Mesajlar
348
Şehir
tekirdağ
Nisan satış fiyat listesi
Screenshot_2021-04-05-13-13-33-500_com.google.android.apps.docs.jpg
 
Katılım
03.03.2020
Mesajlar
348
Şehir
tekirdağ
Katılım
29.03.2015
Mesajlar
200
Şehir
Eskişehir
asgari ücretli 12 çuval dap gübresine bir ay çalışıyor, yada günde 20 kg dap parasına çalışıyor.

70 liraya günlük çalışanlar var , günde 15 kg dap parasına çalışıyor demektir , 3 gün çalışırsa yemeden içmeden 1 çuval gübre alamaz

vay be neymiş bu gübre yahu? taşa toprağa dayalı sanayi diye diye taşın toprağın arasından altın çıkarttıklarını sanmaya başladılar muhtemelen.

Taşa ve toprağa dayalı sektör gübre sektörü malı götürüyo...
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst