En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671430#msg671430 date=1356358289' Alıntı:
;D ;D kendi ödevimi son gün çizdim :D önümde 3 laptop vardı herkesin çizimini yaptım ya la ;D
be son gece arkadasa amerıcan school bus cızmıstım benden yuksek almıstı :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671437#msg671437 date=1356360095' Alıntı:
be son gece arkadasa amerıcan school bus cızmıstım benden yuksek almıstı :D
o yine iyi :D arkadaş tek ders sınavına kaldı bende evde tüfek çizmiştim hemde bütün parçalarına kadar adama onu verdim hoca nasıl çizdin şunları nasıl yaptın diye sordu zor tuttum kendimi adam aa aldı geçti ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671448#msg671448 date=1356361728' Alıntı:
o yine iyi :D arkadaş tek ders sınavına kaldı bende evde tüfek çizmiştim hemde bütün parçalarına kadar adama onu verdim hoca nasıl çizdin şunları nasıl yaptın diye sordu zor tuttum kendimi adam aa aldı geçti ;D
sen bı yer soyledıydın cızımle ılgılı neydı onun adı konu anlatım mıydı neydı
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671347#msg671347 date=1356348175' Alıntı:
Facebook işi ilerletmiş.:D Az önce nasıl gidiyor? Nail yazmıştı, Şimdide Nail, neler oluyor orda? demiş.:D Yazsam mı; :S sana ne a.......
nail abi .o tür yazılara sakın cevap verme .vrüs valan diye paylaşım yapıyolar .sakın cevap verip dikkate almayın.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tümosan 8095 link=topic=7169.msg671507#msg671507 date=1356367283' Alıntı:
nail abi .o tür yazılara sakın cevap verme .vrüs valan diye paylaşım yapıyolar .sakın cevap verip dikkate almayın.
Zaten cevap yazmıyorum, bakalım sonunda küfredecek gibi duruyor.:)
bu arada s.a hayırlı akşamlar.
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Nail abi senin krala 6 silindir ford 1210 motoru takalım mı ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671530#msg671530 date=1356368222' Alıntı:
atarız abi sesi falan çok güzel valla :D hem az yakar bizdeki sulamada kullanıyoruz saatte 6 litre falan yakıyo ;)
anayurtlu link=topic=7169.msg671534#msg671534 date=1356368466' Alıntı:
ayarlarız kaput bizim işimiz ;) hemde eyri burun yaparız :D rot kollarıda değişecek hidrolik olcak abi ;)
ne o pancara vedamı ediyonuz? motor boşa çıkmış. anayurtlular yapar, yalnız elinden tutan yok ayrı mesele.:d
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg671538#msg671538 date=1356368614' Alıntı:
ne o pancara vedamı ediyonuz? motor boşa çıkmış. anayurtlular yapar, yalnız elinden tutan yok ayrı mesele.:d
pancara veda edilir mi be abi noo*-*- ostimde heryer ford motoru alır geliriz hem turbosunuda taktırırız ;) bizde ne projeler varda işte imkan kısıtlı duva*-*0
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu link=topic=7169.msg671545#msg671545 date=1356368939' Alıntı:
pancara veda edilir mi be abi noo*-*- ostimde heryer ford motoru alır geliriz hem turbosunuda taktırırız ;) bizde ne projeler varda işte imkan kısıtlı duva*-*0
guclu bı sponsor aranıyor .....
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg671549#msg671549 date=1356369340' Alıntı:
guclu bı sponsor aranıyor .....
ertaç sana bahsettiğim yalıtım için bitümlü bant ve sünger buldum araçlarda yalıtım için kullanılıyomuş acaba kabin içindede faydası olur mu :S bide bunun yanına + olarak thermaflex firex-echobon kullanırsak baya bi fadası var diyolar maliyetide fazla değil denemek lazımda bu malzemeleri nerden bulcam :S
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt