En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım


Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ertac sahın link=topic=7169.msg679246#msg679246 date=1357332183' Alıntı:
cagrı la bak buda ıyı fıkır ha otomatık kapı hem uzaktan kumandalı barıs makıne gıbı :D
sizden umudu kestim la gelin bari şu bizim mibzeri fatihe satak da geriye 7 bin kalsın belki hibe de çıkar ;D

rocky link=topic=7169.msg679249#msg679249 date=1357332243' Alıntı:
cık pazarlıksız 5000 pazarlıklı 5250 yine 5000e düşer en fazla :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679220#msg679220 date=1357331179' Alıntı:
Şimdi öncelikle ilaca birazcık geç kalınsa bile tekerin bastığı yerler hemen hemen belli oluyor.Özellikle sapa kalkma döneminde gübre atmak istenirse ve de süne ilacında da tekerin bastığı yerlerin direk bir daha düzelmeyecek.Bir de haliyle makina gibi atamıyoruz gübreyi,insanlık hali şaşırılan eksik fazla atılan yerler oluyor.Burdan yana gübre ve tohumdan kar diyebiliriz.Ama bir de buralar direk açık kalacak,ordan yana da kayıp var tabi.Ama bu kayıbı hesaplamak lazım aslında,tekerin yüzey genişliğini bildikten sonra onu da hesaplayabiliriz üç aşağı beş yukarı.
evet katılıyorum, çok büyük arazilerde izleri boş bırakmada bi kayıp,
genelde erken sapa kalkmadan önce atıldığı için çiğnenen yerler topluyo kendini,
süne ilacı içinse ha boş bırakmışsın ha çiğnemişin aynı şey gibi.(tohumu saymazsak),
genelde çoğu zaman süne atmıyoruz zaten.
iz bırakmaktansa.greenstar-lightbar-starfire-300 daha mantıklı gibi hem gece veya sisli havada çalışma imkanıda sunuyor.

http://www.trakkulup.net/muhabbet-teknik-bilgiler-167/greenstar-lightbar-starfire-300-teknolojisi/msg664166/#msg664166
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

cağrı bey bide en basit sistem .tekere denk gelen kapanması gereken gözlere sürgülü bi sistem yapıp kaç tur sonrası kapamak gerekse orda durup elle kapana bilir.evde kullandığımız sobaların altındaki düzenek gibi .ama işçili iyi olması lazım düzen tutarsa en ekenomik olanı bence bu sistem olur.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679250#msg679250 date=1357332307' Alıntı:
sizden umudu kestim la gelin bari şu bizim mibzeri fatihe satak da geriye 7 bin kalsın belki hibe de çıkar ;D
cık pazarlıksız 5000 pazarlıklı 5250 yine 5000e düşer en fazla :D
:D 4500 son fiyat :D anlş-*s
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bereket. link=topic=7169.msg679253#msg679253 date=1357332504' Alıntı:
evet katılıyorum, çok büyük arazilerde izleri boş bırakmada bi kayıp,
genelde erken sapa kalkmadan önce atıldığı için çiğnenen yerler topluyo kendini,
süne ilacı içinse ha boş bırakmışsın ha çiğnemişin aynı şey gibi.(tohumu saymazsak),
genelde çoğu zaman süne atmıyoruz zaten.
iz bırakmaktansa.greenstar-lightbar-starfire-300 daha mantıklı gibi hem gece veya sisli havada çalışma imkanıda sunuyor.

http://www.trakkulup.net/muhabbet-teknik-bilgiler-167/greenstar-lightbar-starfire-300-teknolojisi/msg664166/#msg664166
Tabi bu da bir seçenek.

Boş yer hesabına gelirsek 2 göz kapatacak bir iz için yani toplamda 4 göz.50 cm boş yer demek.Benim hesabımda bir sıkıntı yoksa 10 dönümde 1,25 dönüm boş demek oluyor.Az bir miktar da değil açıkçası.300 kg verim ve 60 krş fiyat dersek 10 dönüm izli ekimde için 225 lira kayıp demektir.Artık gerisi tercih meselesi.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg679275#msg679275 date=1357334016' Alıntı:
ben fransız kaldım konulara yeni geldim eve bi özet geçin bakalım :D
iz bırakmalı mibzer yapıcaz çağrının mibzeri :D yada onu bana satıp yenisini alacak kendisi :D ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

ben olayı anladım arkadaşlar.
kısaca bende özetliyorum çağrınında benim gibi kaşıntısı var :D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg679280#msg679280 date=1357334432' Alıntı:
ben olayı anladım arkadaşlar.
kısaca bende özetliyorum çağrınında benim gibi kaşıntısı var :D
aynen mevzu o :) şimdi gel gelelim bu iz bırakma ekonomik mi değil mi abey ona karar veremedik :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

bizim buralarda hiç kullanılmıyor blader.trakyalı arkadaşlar daha iyi bilir düşüncesindeyim.
Çağrı link=topic=7169.msg679283#msg679283 date=1357334642' Alıntı:
aynen mevzu o :) şimdi gel gelelim bu iz bırakma ekonomik mi değil mi abey ona karar veremedik :S
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Cihan_özece link=topic=7169.msg679288#msg679288 date=1357334775' Alıntı:
bizim buralarda hiç kullanılmıyor blader.trakyalı arkadaşlar daha iyi bilir düşüncesindeyim.
neyse ona ayrı konu açarız.ayakustu bızım mıbzerı fatihe sataydık :D sen naptın ıkna edebıldın mi patronla biladeri
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

az daha dursun bakalım blader ne olcak :D
Çağrı link=topic=7169.msg679298#msg679298 date=1357335185' Alıntı:
neyse ona ayrı konu açarız.ayakustu bızım mıbzerı fatihe sataydık :D sen naptın ıkna edebıldın mi patronla biladeri
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt