En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

sa ahali arabaya lastik aldık kışa hazırlık :)
hnurm.jpg

hnut3.jpg
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:
S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
a.s abi kar sabah az attı ama şimdi yavaştan yeniden başlıyor :)

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679455#msg679455 date=1357386343' Alıntı:
sa ahali arabaya lastik aldık kışa hazırlık :)
hnurm.jpg

hnut3.jpg
hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdır :)

s.a ahali hava pek soğuk :)
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:
S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce :D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679470#msg679470 date=1357388833' Alıntı:
a.s abi kar sabah az attı ama şimdi yavaştan yeniden başlıyor :)
hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdır :)

s.a ahali hava pek soğuk :)
Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.
ertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:
slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce :D
ertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:
slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce :D
a.selam bilader, bu günde gidecektim Nadas ' a da Erkuntculara ayıp olmasın diye gitmedim.
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

nailyetek link=topic=7169.msg679475#msg679475 date=1357389168' Alıntı:
Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.a.selam bilader, bu günde gidecektim Nadas ' a da Erkuntculara ayıp olmasın diye gitmedim.
:) o da doğru :)

ertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:
slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce :D
a.s bilader
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

omerfarukkoc link=topic=7169.msg679458#msg679458 date=1357386680' Alıntı:
S.A Ahali... Kar Yağışlı Bir Sivas Havasından Herkese Hayırlı Günler :)

Lastikler Hayırlı Olsun Volkan ;)
sağolasın
nailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:
S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
sağol nail abi :)
Çağrı link=topic=7169.msg679470#msg679470 date=1357388833' Alıntı:
hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdır :)

s.a ahali hava pek soğuk :)
sağol çağrı evet deseni benimde hoşuma gitti Lassa alacaktık aralarında 200 lira vardı bunu aldık
bu lassadan iyi diyolar U.S.A ymş Soğan kalmadıkı bilader tarih oldu :D lastikler baya dişli gerekirsede 105in ağırlıkları var köyde adamlar isteyene kadar onlarla idare ederiz artık :D
nailyetek link=topic=7169.msg679475#msg679475 date=1357389168' Alıntı:
Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.a.selam bilader,
Gübrede şekerden pahalı en iysi şeker atıyım 2 çuval :) soğan 1,5 olmuş duva*-*0
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679483#msg679483 date=1357390105' Alıntı:
sağolasın sağol nail abi :) sağol çağrı evet deseni benimde hoşuma gitti Lassa alacaktık aralarında 200 lira vardı bunu aldık
bu lassadan iyi diyolar U.S.A ymş Soğan kalmadıkı bilader tarih oldu :D lastikler baya dişli gerekirsede 105in ağırlıkları var köyde adamlar isteyene kadar onlarla idare ederiz artık :D Gübrede şekerden pahalı en iysi şeker atıyım 2 çuval :) soğan 1,5 olmuş duva*-*0
iyimiş o zaman biz de lassa aldıydık bir ay falan oldu tanesi 130 lira snowaysden.soğan kaç para olmuş hiç sormayacan artık ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679485#msg679485 date=1357390304' Alıntı:
iyimiş o zaman biz de lassa aldıydık bir ay falan oldu tanesi 130 lira snowaysden.soğan kaç para olmuş hiç sormayacan artık ;D
bi soğanımız vardıya artık 5 liraya kadar çıkar :D İsterseniz seneye patatese bi el atayım ;D
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

a.s s.a iyi günler cümleten ahali....
volkan abi kış lastiği aldın galiba kaçtan aldın lastiği??? bizde alıcaz da transportera...
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

Çağrı link=topic=7169.msg679496#msg679496 date=1357391122' Alıntı:
iyi fikir patatesciler bayram etsin :D
çagrı abi volkan satarken ucuza gidiyo heralde ona göre hareket etsinler patatesciler volkan abi sattıktan 2-3 ay sonra tavan yapar
 
Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tavaslı_okan link=topic=7169.msg679495#msg679495 date=1357391020' Alıntı:
a.s s.a iyi günler cümleten ahali....
volkan abi kış lastiği aldın galiba kaçtan aldın lastiği??? bizde alıcaz da transportera...
as. tanesini 380tl ya aldık lassa 330liraydı petlasta 280tl civarıydı galiba,Ama bunların ebatı transporterdan büyük bide 4x4 lastiği olarak geçiyo,Sizinkilerin fiyatı birazdaha hesaplı olur..
Çağrı link=topic=7169.msg679496#msg679496 date=1357391122' Alıntı:
iyi fikir patatesciler bayram etsin :D
:) köyün birinde yağmur duasına çıkmışlar hoca duaya başlayınca tektük yağmur atmaya başlamış cemaat sevinmiş tabi :D Hocada bakmış duaları kabul oluyo ,arkasına dönmüş cemaate doğru 'isterseniz ikide dolu attırıyım' demiş ;D Aman aman dur hocam demişler
Onun hesap isterseniz patatese para ettiriyim ;D
 

Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım

tavaslı_okan link=topic=7169.msg679495#msg679495 date=1357391020' Alıntı:
a.s s.a iyi günler cümleten ahali....
volkan abi kış lastiği aldın galiba kaçtan aldın lastiği??? bizde alıcaz da transportera...
sava marka lastiğin tanesini 150 liraya aldığını söylüyordu transporter a geçen biri ama aslı var mı bilmiyorum tam olarak.Bu lastik firması da sanırsam good year ' ın yan kuruluşlarındanmış.

anayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679508#msg679508 date=1357392765' Alıntı:
as. tanesini 380tl ya aldık lassa 330liraydı petlasta 280tl civarıydı galiba,Ama bunların ebatı transporterdan büyük bide 4x4 lastiği olarak geçiyo,Sizinkilerin fiyatı birazdaha hesaplı olur.. :) köyün birinde yağmur duasına çıkmışlar hoca duaya başlayınca tektük yağmur atmaya başlamış cemaat sevinmiş tabi :D Hocada bakmış duaları kabul oluyo ,arkasına dönmüş cemaate doğru 'isterseniz ikide dolu attırıyım' demiş ;D Aman aman dur hocam demişler
Onun hesap isterseniz patatese para ettiriyim ;D
la bu hocalar yok mu ;D şu ekin arpaya biraz yoğunlaş :D
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt