Ynt: En Uzun Topic Rekorunu TrakKulüp İle Kıralım
abi çok yağdımı bari
abi çok yağdımı bari
KamilAydın link=topic=7169.msg679380#msg679380 date=1357372927' Alıntı:Günaydın Ahali
Hüesyin Burasıda Kar Gösteriyo Ama Yağmıyo![]()
a.s abi kar sabah az attı ama şimdi yavaştan yeniden başlıyornailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdıranayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679455#msg679455 date=1357386343' Alıntı:sa ahali arabaya lastik aldık kışa hazırlık
![]()
![]()
slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyıncenailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.Çağrı link=topic=7169.msg679470#msg679470 date=1357388833' Alıntı:a.s abi kar sabah az attı ama şimdi yavaştan yeniden başlıyor
hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdır
s.a ahali hava pek soğuk![]()
ertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce![]()
a.selam bilader, bu günde gidecektim Nadas ' a da Erkuntculara ayıp olmasın diye gitmedim.ertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce![]()
nailyetek link=topic=7169.msg679475#msg679475 date=1357389168' Alıntı:Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.a.selam bilader, bu günde gidecektim Nadas ' a da Erkuntculara ayıp olmasın diye gitmedim.
a.s biladerertac sahın link=topic=7169.msg679472#msg679472 date=1357388928' Alıntı:slm ahalı ... naıl abı senın nadas sımdı vıtamın deposu olmustur karı yıyınce![]()
sağolasınomerfarukkoc link=topic=7169.msg679458#msg679458 date=1357386680' Alıntı:S.A Ahali... Kar Yağışlı Bir Sivas Havasından Herkese Hayırlı Günler
Lastikler Hayırlı Olsun Volkan![]()
sağol nail abinailyetek link=topic=7169.msg679469#msg679469 date=1357388476' Alıntı:S.a ve a.s. hayırlı günler, karlı bir günden merhabalar.
Volkan; lastikler güzelimiş laa, yere düz basar İnşallah.
sağol çağrı evet deseni benimde hoşuma gitti Lassa alacaktık aralarında 200 lira vardı bunu aldıkÇağrı link=topic=7169.msg679470#msg679470 date=1357388833' Alıntı:hayırlı olsun bilader,deseni falan güzelmiş lastiklerin iki üç çuval da soğan attın mı arkaya tamamdır
s.a ahali hava pek soğuk![]()
Gübrede şekerden pahalı en iysi şeker atıyım 2 çuvalnailyetek link=topic=7169.msg679475#msg679475 date=1357389168' Alıntı:Soğan çok para, çalarlar. Gubre atsın daha iyi.a.selam bilader,
iyimiş o zaman biz de lassa aldıydık bir ay falan oldu tanesi 130 lira snowaysden.soğan kaç para olmuş hiç sormayacan artık ;Danayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679483#msg679483 date=1357390105' Alıntı:sağolasın sağol nail abisağol çağrı evet deseni benimde hoşuma gitti Lassa alacaktık aralarında 200 lira vardı bunu aldık
bu lassadan iyi diyolar U.S.A ymş Soğan kalmadıkı bilader tarih oldulastikler baya dişli gerekirsede 105in ağırlıkları var köyde adamlar isteyene kadar onlarla idare ederiz artık
Gübrede şekerden pahalı en iysi şeker atıyım 2 çuval
soğan 1,5 olmuş duva*-*0
bi soğanımız vardıya artık 5 liraya kadar çıkarÇağrı link=topic=7169.msg679485#msg679485 date=1357390304' Alıntı:iyimiş o zaman biz de lassa aldıydık bir ay falan oldu tanesi 130 lira snowaysden.soğan kaç para olmuş hiç sormayacan artık ;D
iyi fikir patatesciler bayram etsinanayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679489#msg679489 date=1357390727' Alıntı:bi soğanımız vardıya artık 5 liraya kadar çıkarİsterseniz seneye patatese bi el atayım ;D
çagrı abi volkan satarken ucuza gidiyo heralde ona göre hareket etsinler patatesciler volkan abi sattıktan 2-3 ay sonra tavan yaparÇağrı link=topic=7169.msg679496#msg679496 date=1357391122' Alıntı:iyi fikir patatesciler bayram etsin![]()
as. tanesini 380tl ya aldık lassa 330liraydı petlasta 280tl civarıydı galiba,Ama bunların ebatı transporterdan büyük bide 4x4 lastiği olarak geçiyo,Sizinkilerin fiyatı birazdaha hesaplı olur..tavaslı_okan link=topic=7169.msg679495#msg679495 date=1357391020' Alıntı:a.s s.a iyi günler cümleten ahali....
volkan abi kış lastiği aldın galiba kaçtan aldın lastiği??? bizde alıcaz da transportera...
Çağrı link=topic=7169.msg679496#msg679496 date=1357391122' Alıntı:iyi fikir patatesciler bayram etsin![]()
sava marka lastiğin tanesini 150 liraya aldığını söylüyordu transporter a geçen biri ama aslı var mı bilmiyorum tam olarak.Bu lastik firması da sanırsam good year ' ın yan kuruluşlarındanmış.tavaslı_okan link=topic=7169.msg679495#msg679495 date=1357391020' Alıntı:a.s s.a iyi günler cümleten ahali....
volkan abi kış lastiği aldın galiba kaçtan aldın lastiği??? bizde alıcaz da transportera...
la bu hocalar yok mu ;D şu ekin arpaya biraz yoğunlaşanayurtlu 3105d link=topic=7169.msg679508#msg679508 date=1357392765' Alıntı:as. tanesini 380tl ya aldık lassa 330liraydı petlasta 280tl civarıydı galiba,Ama bunların ebatı transporterdan büyük bide 4x4 lastiği olarak geçiyo,Sizinkilerin fiyatı birazdaha hesaplı olur..köyün birinde yağmur duasına çıkmışlar hoca duaya başlayınca tektük yağmur atmaya başlamış cemaat sevinmiş tabi
Hocada bakmış duaları kabul oluyo ,arkasına dönmüş cemaate doğru 'isterseniz ikide dolu attırıyım' demiş ;D Aman aman dur hocam demişler
Onun hesap isterseniz patatese para ettiriyim ;D